۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱
کد خبر: 82253161
T T
۰ نفر
فاز دوم يادمان شهداي گمنام در دانشگاه پيام نور كرج افتتاح شد

كرج - ايرنا - مراسم افتتاح فاز دوم يادمان شهداي گمنام دانشگاه پيام نور كرج روزيكشنبه با حضور مسئولان استان، بسيج دانشجويي و تشكل هاي دانشجويي البرز و جمعي از دانشجويان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، فتح الله حقيقي معاون سياسي، انتظامي و اجتماعي استاندار البرز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا با اشاره به اينكه زمان هر چيزي را كهنه مي كند و از بين مي رود بجز حق، اظهار داشت: بر اساس محكمات قرآن تنها چيزي كه با گذشت زمان از بين نمي رود حق است.
وي افزود: خون شهيد حق است و هميشه پايدار مي باشد و هر چه زمان بگذرد تازه مي ماند .
حقيقي بيان كرد: تاريخ سي و هشت ساله جمهوري اسلامي گذر از گردنه‌اي پر پيچ و خم است و همه دنيا نظاره‌گر بود هرچه از انقلاب اسلامي مي‌گذرد، مقتدارانه نظام ما توانسته از اين گردنه ها عبور كند.
معاون استاندار البرز با بيان اينكه حضور در جمع دانشجويان و اساتيد فرصت مغتنمي است، گفت: جايگاه دانشجويان و اساتيد بايد حفظ شود و اين قشر بركت نظام جمهوري اسلامي هستند و تصميمات خوبي در كميسيون دانشجويي براي دانشجويان خواهيم داشت.
دكتر جلاليان رئيس دانشگاه پيام نور البرز نيز در اين مراسم ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي، اظهار داشت: شهدا با رشادت ها و دلاورمردي هاي خود مشكلات زمان خود را به خوبي درك كرده اند و خوب عمل كرده اند.
رئيس دانشگاه پيام نور استان البرز به شعار سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل اشاره كرد و گفت: با توجه به شعار سال، ما در عرصه دانشگاه و حوزه هاي علمي، بايد جهاد علمي را به قدرت ادامه دهيم.
مسئول بسيج دانشجويي البرز در اين مراسم با اشاره به اينكه مرگ مقام مهم و مقدسي است، افزود: اين مقام اگر به اوج برسد به شهادت مي رسد و شهدا در اوج اين مقام مقدس هستند.
وي در پايان گفت: آيندگان براي مقام شهدا مقبره هاي با شكوه تري براي شهدا درست خواهند كرد، زيرا به جايگاه اين جوانان بيشتر پي خواهند برد.
1535/6155خبرنگار:نوشين طهماسبي**انتشار دهنده:داريوش غفاري

سرخط اخبار استان‌ها