۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82241227
T T
۰ نفر
قهرمان المپیك ریو در میان روستاییان/مسئولین نسبت به روستائیان بی توجه نباشند

تهران - ایرنا - كیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیك ریو2016 در اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: من اینجا با افتخار می گویم كه یك بسیجی هستم و افتخار حضور در این اردوها و خدمت رسانی به مردم را دارم.

به گزارش روز شنبه ایرنا ازسازمان بسیج سازندگی كشور، كیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیك ریو 2016 روز گذشته به همراه جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردوی جهادی روستای «گله جار» بخش درود فرامان كرمانشاه حضور یافت و با مردم محروم این روستا دیدار كرد.
قهرمان المپیك ریو 2016 در این دیدار گفت: با افتخار می گویم یك بسیجی هستم و امیدوارم شركت در این برنامه فتح بابی باشد برای سایر ورزشكاران و قهرمانان ملی كه با حضور در اردوهای جهادی بتوانند انگیزه ای باشند برای جوانان جهادگر و دلگرمی محرومین را رقم بزنند.
رستمی خواستار توجه و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم به ویژه روستاها شد و افزود: افتخار می كنم از كودكی نان حلال كارگری را خوردم و با فرهنگ جهادی و كار و تلاش بیگانه نیستم.
قهرمان وزنه برداری المپیك گفت: حضور پیدا كردن در اردوهای جهادی آرامش بخش است و برای خدمت رسانی همه جانبه به مستضعفین در نقاط محروم مسئولین دستگاههای اداری كشور باید پا به پای بسیج سازندگی در این امر دخیل باشند و نباید از نقش تاثیرگذار خیرین در این عرصه چشم پوشی كرد.
رستمی درادامه تصریح كرد: درخواست من از مسئولین تلاش در راستای اشتغالزایی برای جوانان مملكت است. بی شك این سرمایه های متعهد و متخصص می توانند با اعتماد و حمایت مسئولین در گسترش عرصه های اقتصاد مقاومتی و خودكفایی كشور موثر باشند.
كیانوش رستمی در پایان با تاكید بر اهمیت توسعه زیرساخت های عمرانی روستاها خاطر نشان كرد: مسئولین همچنین تا جایی كه می توانند در مواردی همچون ساخت مساجد، مدارس كمك كنند و نسبت به روستائیان بی توجه نباشند و از كنار آنها راحت نگذرند.
این پهلوان ارزنده كشور با حضور در خانه یكی از نیازمندان روستا كه معلولیت نیز داشت در اقدامی خیرخواهانه دو سكه طلا را به این خانواده نیازمند هدیه كرد و همچنین برای این خانواده نیازمند و محروم توسط بسیج سازندگی خانه ای احداث خواهد شد.
این دیدار كه همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد برای كودكان محروم منطقه خبری خوش به همراه داشت و آنهم گرفتن هدیه از دستان قهرمان المپیك كه كیانوش رستمی با تقدیم هدایایی به این كودكان روستا ،خوشحالی را به خردسالان منطقه هدیه داد.
اجتمام ** 1996 **
خبرنگار:احسان صادقی - انتشاردهنده: علی حبیبی
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه