۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۲۸
کد خبر: 82005411
T T
۰ نفر
انفجار كپسول هوابرش عامل حادثه پاساژ قیصریه بازار تهران /خرابكاری در كار نیست

تهران - ایرنا - معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینكه حادثه عصر امروز(چهارشنبه) پاساژ قیصریه پایتخت ناشی از انفجار كپسول هوابرش بود گفت: در این ارتباط به هیچ عنوان خرابكاری در كار نیست و این حادثه در اثر سهل انگاری رخ داده است.

علی اصغر ناصربخت شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت 17 و 15 دقیقه امروز كپسول هوابرشی در ورودی پاساژ قیصریه تهران معروف به طلافروشان در حین كار منفجر شد كه بر اثر آن بیش از 39 نفر مصدوم شدند.
وی تصریح كرد: 15 نفر از مصدومان به بیمارستان های مختلف تهران منتقل شدند كه حال دو نفر وخیم گزارش شده است.
ناصربخت با اشاره به اینكه نیروهای امدادی و انتظامی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس از دقایق اولیه به طور گسترده در محل حادثه حاضر شدند یادآور شد: سال گذشته نیز در اثر سهل انگاری شاهد وقوع حادثه ای در همین پاساژ بودیم كه مصدومانی برجای گذاشت.
معاون فرماندار تهران تاكید كرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد كه این حادثه ناشی از انفجار كپسول هوابرش بوده و خرابكاری در كار نبوده است.
مدیر روابط عمومی مركز اورژانس تهران نیز ساعتی پیش از حادثه انفجار كپسول گاز در پاساژ قیصریه بازار تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 39 مصدوم بدحال توسط تكنیسین های اورژانس به مراكز درمانی منتقل شدند.
تهران 20759//1625
۰ نفر