۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴
کد خبر: 81890763
T T
۰ نفر
گشایش نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور750 شركت داخلی و خارجی

تهران- ایرنا- بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با حضور 750 شركت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،در مراسم افتتاح این نمایشگاه سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگراف های كشور، معاون صنعت معدن و تجارت، شماری از نمایشگاه مجلس شورای اسلامی، جمعی از تولیدات كنندگان داخلی و خارجی و فعالان فرهنگی نیز حضور دارند.
شركت ها و نمایندگان خارجی از آلمان، چین، دانمارك، ژاپن، كره، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند، تركیه، فرانسه، اسپانیا، تاوان، تایلند، هند، عراق، پاكستان، سوییس، برزیل و تاجكستان در این نمایشگاه حضوردارند.
دبیر بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته تعداد سالن های این نمایشگاه را 14 سالن عنوان كرد و گفت: بیش از 19 هزار متر مربع سالن وغرفه به بخش داخلی و بیش 2 هزار متر مربع به بخش خارجی اختصاص یافته است.
به گفته احمد ابوالحسنی حدود 20 درصد متراژ افزایش سالن ها نسبت به سال گذشته داریم.

** حضور شركت هایدلبرگ آلمان پس از 32 سال در ایران
رییس اتحادیه لیتوگراف های كشور همچنین با اشاره به استقبال خوب شركتهای خارجی از این نمایشگاه از حضور هایدلبرگ آلمان پس از 32 سال در ایران و این رویداد بزرگ بین المللی خبر داد.
ابوالحسنی افزود: نمایندگان مختلفی از بخش های گوناگون شركت هایدلبرگ آلمان و عرضه ماشین آلات به روز این شركت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی وماشین آلات وابسته شركت كرده اند.
وی همچنین با اشاره به حضور حدود 10 نفر از این شركت در نمایشگاه امسال در دو بخش آموزش و فنی، اظهار داشت : نمایندگان این شركت، ماشین آلات روز حوزه صنعت چاپ را به نمایشگاه امسال آورده و به معرفی ویژگی های آنها به بازدیدكنندگان می پردازند.
دبیر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی وماشین آلات وابسته به حضور 8 نفر از اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران اقلیم كردستان عراق در نمایشگاه امسال هم اشاره كرد.

** حضور 130 شركت خارجی در نمایشگاه
ابوالحسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مجموع 750 شركت داوطلب شركت در نمایشگاه امسال چاپ و بسته بندی، بالغ بر130 شركت خارجی هستند كه قریب به اتفاق آنها به واسطه داشتن نمایندگانی در ایران بصورت غیر مستقیم - در نمایشگاه امسال حضور دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته 2تا5 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 750 شركت داخلی و خارجی در 14 سالن برگزار می شود.
فراهنگ**1355**1569
۰ نفر