۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
کد خبر: 81855034
T T
۰ نفر
فرماندار نوشهر:تيم ديپلماسي با انديشه بسيجي، استكبار را به چالش كشيد

نوشهر - ايرنا - فرماندار نوشهر ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران را در برابر قدرت هاي جهان موفق ارزيابي كرد و گفت : تيم ديپلماسي با انديشه بسيجي در برجام دشمنان را سردرگم و به چالش كشيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، علي شادمان روز پنجشنبه در آئين روز بسيج در جمع بزرگ بسيجيان اين شهرستان با اشاره به جايگاه بسيجيان در دستاوردهاي داخلي و خارجي ايران اسلامي اظهار داشت : تيم ديپلماسي دولت يازدهم با انديشه بسيجي توانست دشمنان انقلاب اسلامي را در مذاكرات هسته اي دچار سردرگمي و در نهايت شكست كند.
وي افزود : ديپلماسي نظام جمهوري اسلامي با بهره گيري از رهنمودهاي هدايت گونه رهبري رهبري، تدبير، تعقل و صلابت نظام را به رخ دنيا كشيده و آنها را تحت سيطره خود قرار داد.
او ادامه داد : تمامي اين دستاوردها مرهون جانفشاني و آمادگي بسيجيان در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي است كه امروز نيز با حمايت و پشتيباني آنها صورت مي گيرد.
فرماندار نوشهر گفت : در حال حاضر ايران در دنيا بويژه در پساتحريم و پسابرجام ازجايگاه خاصي برخوردار است و در صميمات مهم منطقه و جهان نقش آفريني مي كند.
شادمان با اشاره به موقعيت و امكانات نوشهر افزود : شهرستان نوشهر با توجه به امكانات هوايي و دريايي و زميني و نزديكي به پايتخت بهترين شرايط را براي سرمايه گذاري دارد كه اميدواريم با همت بلند مسئولان بتوانيم از اين شرايط بهترين بهره را در جهت پيشرفت و رونق شهرستان ببريم.
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه نوشهر هم در اين آئين گفت : امام راحل (ره) بسيج را مدرسه عشق و لشگر مخلص خدواند اعلام كرد و امروز نيز رهبري بسيج را يك ذخيره و گنج و بركت براي نظام جمهوري اسلامي معرفي مي كند.
حجت‌الاسلام محمد اسدالهي افزود : نهاد مقدس بسيج با توجه به اهميت و ضرورت آن از روزهاي نخست انقلاب با دستور امام خميني(ره) ايجاد شد و توانست با نقش آفريني موثر در هشت سال دفاع مقدس امروز نيز عملكردي فعال و پويا در تمامي حوزه ها داشته باشد.
وي با اشاره به رهنمودهاي رهبري به بسيجيان گفت : بسيجي بايد با تقوا، بصير، صبور و هوشيار باشد تا بتواند توطئه هاي استكبار جهاني در نفوذ در حوزه هاي مختلف از جمله اقتصاد، امنيت و سياسي و فرهنگي را خنثي كند.
1295/1654

سرخط اخبار استان‌ها