۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81848499
T T
۰ نفر
سیزدهمین نمایشگاه كتب كاربردی و دانشگاهی افتتاح شد

تهران-ایرنا- سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی امروز (یكشنبه) در محل كتابخانه مركزی دانشگاه تهران آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این نمایشگاه با حضور بیش از 300 ناشر بین‌المللی پذیرای علاقه‌‌مندان به كتب لاتین (انگلیسی، فرانسه و آلمانی) و عربی از اول تا چهارم آذرماه است.
كتاب‌ها در موضوعات مختلف و متنوعی چون ادبیات، فلسفه، زبان‌شناسی، چشم پزشكی، تاریخ، فیزیولوژی، دندانپزشكی، علوم ارتباطات و... از ناشران معتبر بین‌المللی چون انتشارات كمبریج، مك‌گروهیل و الفر عرضه شده‌اند.
حامد میرزا بابایی مدیرعامل انجمن ناشران بین‌المللی به ‌عنوان برگزاركننده این نمایشگاه و رییس سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی گفت‌: ناشران خارجی در ایران توسط كارگزاران، عضو انجمن ناشران بین المللی، كتاب‌های خود را عرضه می‌كنند.
وی افزود: انجمن ناشران بین‌المللی یك انجمن صنفی صنعت نشر است كه از زمان تاسیس یعنی 14 سال قبل؛ توانسته همه شركت‌های نماینده ناشران خارجی را در قالب یك انجمن برای ارائه خدمات بهتر به خوانندگان و فرهیختگان ایرانی گردهم آورد.
به گفته میرزابابایی، یكی از خدمات انجمن ناشران بین‌المللی تسهیل خرید كتاب از ناشران خارجی برای متقاضیان است. این متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت انجمن www.anjomannasheran.com و ثبت سفارش درخواستی خود در شركت نماینده ناشر مد نظر خارجی، كتاب خود را تهیه كنند. در صورت تاخیر یا تعلل در تحویل كتاب خریداری‌ شده، خریدار می‌تواند از طریق انجمن موضوع را پیگیری نماید.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه هر روز 9 صبح تا 17 با تخفیف 15 تا 70 درصدی میزبان علاقه‌‌مندان خواهد بود.
در این نمایشگاه 51 هزار جلد كتاب لاتین و پنج هزار جلد كتاب به زبان عربی عرضه می شود.
فراهنگ**9157**3053**1027