۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۹
کد خبر: 81809748
T T
۰ نفر
فعالیت گروه های سیار خونگیری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در گلستان

گرگان - ایرنا - مدیركل انتقال خون گلستان از پیش بینی فعالیت سه گروه سیار خونگیری از داوطلبان در روزهای تاسوعا و عاشورای در این استان خبر داد.

میرمحمد علی حسینی شامگاه پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این گروه های سیار درشهرهای گرگان، گالیكش و علی آبادكتول برای خونگیری از داوطلبان مستقر خواهند شد.
وی گفت: نحوه استقرار گروه های خونگیر انتقال خون استان در شهرهای گالیكش و گرگان در فضای آماده شده و در شهر علی آباد كتول در اتوبوس سیار خونگیری است.
حسینی با اشاره به اینكه شعار سازمان انتقال خون ایران 'نذر امسال من، نجات جان انسان ها با اهدای خون، تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسئولانه' است، افزود: به علت مراجعه بالای اهدا كنندگان خون در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی از این داوطلبان درخواست می شود برای ثبت نام به واحدهای مستقر در محل اهدای خون مراجعه و كارت نذرخون را دریافت و طبق تاریخ های درج شده برروی كارت به مراكز خونگیری دراستان مراجعه كنند.
وی فعالیت گروه های سیار اعزامی در محل امامزاده عبدالله (س) گرگان و یكی از مكان های مذهبی شهر گالیكش در روزهای تاسوعا و عاشورا را از ساعت 9 صبح تا 14 و در شهر علی آبادكتول در روز تاسوعا از ساعت 17 عصر تا 23 شب و روز عاشورا از ساعت 9 صبح تا 14 عصر اعلام كرد.
به گفته وی سال قبل در قالب اجرای طرح نذر خون در استان گلستان حدود 200 نفر داوطلب بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند به این مایع حیات اهدا كردند.
6204/1648

سرخط اخبار استان‌ها