۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹
کد خبر: 81791952
T T
۰ نفر
همدانی فرمانده ای شجاع و صبور و در پذیرش ماموریت های خطیر پیشتاز بود

تهران-ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سردار همدانی را فرمانده ای شجاع، صبور، فداكار و مخلص خواند و گفت: او در پذیرش ماموریت های خطیر، پیشتاز و در حضور در صحنه های خطر، ممتاز بود.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی در پیامی در صفحه اینستاگرام خود، شهادت سردار پاسدار حسین همدانی را به محضر مبارك حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف ،فرمانده معظم كل قوا، عموم مردم وفادار و غیور استان همدان، همسر و فرزندان ارجمند آن شهید تبریك و تسلیت گفت.
*متن كامل این این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمانده سرافراز سپاه اسلام و یادگار گرانقدر دفاع مقدس سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی پس از قریب چهل سال مجاهدت،جانفشانی و فداكاری در راه خدا به زیارت حضرت حق شتافت. همه كسانی كه همدانی را می شناسند، نیك واقفند كه او فرمانده ای شجاع، صبور، فداكار و مخلص بود. او در پذیرش ماموریت های خطیر، پیشتاز و در حضور در صحنه های خطر، ممتاز بود.
از اولین مناطقی كه از لوث وجود بعثیان در دوران دفاع مقدس آزاد شد روستاهای دشت ذهاب بود كه افتخار آزادسازی آن متعلق به همدانی و همرزمان اوست. او در هیچ عملیاتی در دوران دفاع مقدس غایب نبود و تا پایان عمر پر بركتش در دفاع از اسلام از هیچ تلاشی مضایقه نكرد.
همدانی از سابقون به شمار می آمد و اجر مجاهداتش جز با شهادت تكمیل نمی‌شد.
دشمنان ما باید بدانند گر چه برادر و سردار عزیزی را از دست داده ایم لیكن بی تردید با عروج هر مجاهدی چون همدانی، صدها همدانی دیگر سلاح در دست در جبهه دفاع از حق حضور خواهند یافت.
اینجانب سوگمندانه شهادت این سردار بزرگ را به محضر مبارك حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف ،فرمانده معظم كل قوا ،همرزمانم در نیروهای مسلح بویژه یكایك برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم وفادار و غیور استان همدان و به دودمان شریف همدانی علی الخصوص همسر و فرزندان ارجمند ایشان تبریك و تسلیت عرض نموده ،از درگاه حضرت باری تعالی برای آن شهید وارسته و والا مقام،علو درجات و برای عموم بازماندگان ،صبر و اجر و دوام توفیق ،طلب می كنم.
محسن رضایی
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعش به شهادت رسید.
سیام/3070 /1449
۰ نفر