۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81788075
T T
۰ نفر
وزارت نيرو براي رفع تشنگي اسدآباديها وارد عمل شد

اسدآباد- ايرنا- هياتي متشكل از معاونان و مديران شركت آب و فاضلاب كشور فردا چهارشنبه براي بررسي مشكلات بحران آب به شهرستان اسدآباد سفر مي كند.

به گزارش ايرنا نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين سفر با هدف بررسي مشكلات آب شهري شهري و روستايي انجام مي شود و اميدواريم نتايج خوبي به دنبال داشته باشد.
بهروز نعمتي با اشاره به كمبود آب در روستاها و شهر اسدآباد و جيره بندي آب در بيشتر مناطق اين شهرستان افزود: تلاشهاي مسئولان در طول اين مدت براي حل مشكل كم آبي در اسدآباد به نتيجه مطلوبي نرسيد.
وي تصريح كرد: مردم به شدت از وضعيت موجود ناراضي هستند و ما در تلاشيم بتوانيم بخشي از مشكلات را مرتفع كنيم در اين بين مشاركت و همكاري مردم بسيار موثر است.
نعمتي با بيان اينكه 30 تا 40 درصد شبكه آبرساني شهر اسدآباد فرسوده است گفت: اين امر باعث هدر رفت 35 درصدي آب مي شود كه اصلاح شبكه هاي فرسوده بيش از يكصد ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: آب آشاميدني بيش از بيست هزار مشترك خانگي و مراكز دولتي و خصوصي از طريق هشت حلقه چاه عميق و يك دهنه چشمه تامين مي شد كه تنها چشمه تامين آب به طور كامل خشك شد و از هشت چاه عميق نير پنج حلقه آن دچار رانش و افت شديد آبدهي شده است .
بازديد از سايت تصفيه خانه فاضلاب اسدآباد، چاههاي آب آشاميدني و سد نعمت آباد از برنامه هاي پيش بيني شده براي سفر معاون وزير خواهد بود.
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعيت دارد و در 45 كيلومتري همدان واقع شده است.
7527/6993

سرخط اخبار استان‌ها