۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
کد خبر: 81778398
T T
۰ نفر
ابراز تمايل مديرعامل شركت تركيه ايYEO براي همكاري با شركت هاي ايراني

تهران - ايرنا - مديرعامل شركت تركيه اي YEO با بيان اينكه شركت هاي ايراني حضور قدرتمندي در نمايشگاه دارند، گفت: تمايل داريم با شركت هاي ايراني همكاري گسترده داشته باشيم.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، 'تولوناي ييلديز' مديرعامل شركت تركيه اي YEO در حاشيه برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي آب و تاسيسات آب و فاضلاب،‌ ضمن ابراز خرسندي از نخستين حضور خود در نمايشگاه بين المللي آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران، اظهار داشت: اين شركت كه در بخش اتوماسيون صنعتي فعاليت دارد براي نخستين بار است كه در نمايشگاه هاي ايران حضور مي يابد.
وي با بيان اينكه دربخش اتوماسيون صنعتي، حضور شركت ها در يازدهمين نمايشگاه بين المللي آب و تاسيسات آب و فاضلاب كمرنگ بود، افزود: شركت هاي ايراني از نظر توليد پمپ، لوله و اتصالات و همچنين تكنولوژي آب و فاضلاب حضور قدرتمندي دارند.
ييلديز هدف اصلي از حضور در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي آب و تاسيسات آب و فاضلاب را انتقال و تبادل اطلاعات با ساير شركت‌ها برشمرد و اضافه كرد: اين شركت با شركت هاي اروپايي تماس زيادي داشته است و به دانش روز در اتوماسيون صنعتي دسترسي دارد و تمايل داريم با برقراري ارتباط با شركت هاي ايراني، اين دانش را در اختيار اين شركت ها نيز قرار دهيم.
وي ادامه دارد: در صورت تمايل شركت هاي ايراني، حاضر هستيم به‌صورت مشترك در پروژه هاي ايران و ساير كشورها شركت كنيم.
شركت تركيه اي YEO كه دربخش اتوماسيون صنعتي فعاليت دارد، با 12 سال سابقه، تاكنون در زمينه اتوماسيون صنعت آب و فاضلاب در كشورهاي آذربايجان، ‌تركمنستان، عربستان سعودي حضور داشته و به بازار هدف آفريقا نيز تمركز دارد.
اقتصام (1) 3065**1558
۰ نفر