۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۶
کد خبر: 81778357
T T
۰ نفر
زمینه های همكاری نمایشگاهی ایران و ایتالیا بررسی شد

تهران - ایرنا - زمینه های همكاری ایران و ایتالیا در بخش نمایشگاهی و راههای گسترش نمایشگاههای اختصاصی و بین المللی در دو كشور طی نشست معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با مدیرعامل شركت نمایشگاهی بولونو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از شبكه خبری شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، انرینكو انینی مدیرعامل شركت نمایشگاهی بولونو و ماتیا میگلیو مدیر امور بین الملل شركت نمایشگاهی بولونو ایتالیا ضمن دیدار با حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب بازدید به عمل آوردند و از جزئیات آن آگاه شدند.
اسفهبدی در نشست با طرف ایتالیایی مزایای برپایی و همكاریهای دو جانبه نمایشگاهی متقابل را یادآور شد و اظهار داشت: شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با توجه به رسالت كلان و تجربیات مفید نمایشگاهی خود آمادگی دارد در جهت گسترش نمایشگاههای اختصاصی و بین المللی در دو كشور و تبادل تجربیات اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به شرایط رفع تحریم ها در آینده نزدیك، اضافه كرد: شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در جهت معرفی تولیدات ایرانی و متقابلا محصولات كشورهای دیگر بستر مناسب نمایشگاهی را ایجاد نماید.
نمایشگاه های بین المللی آب و تاسیسات آبفا و صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در تهران در مجموع زمینه مشاركت بیش از 140 شركت خارجی را فراهم ساخت.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته سالانه 80 تا 85 نمایشگاه بین المللی، تخصصی و اختصاصی از سوی شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران برپا می شود.

** همكاری نمایشگاهی ایران - فرانسه
براساس این گزارش، دانیل لاندرو و سوفی دودیكورت از مسئولین عالیرتبه شركت REED EXHIBITIONS فرانسه ضمن بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات وآب و فاضلاب با حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران دیدار كردند.
نمایندگان شركت فرانسوی كه در سطح اروپا مطرح هستند، ضمن تبادل نظر با معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت از دو نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی و نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بازدید به عمل آوردند.
در حاشیه این بازدید جلسه مشتركی بین دو طرف برگزار شد و اسفهبدی مزایای برپایی نمایشگاههای متقابل را یادآور شد و گفت: شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با توجه به رسالت كلان خود آمادگی دارد در جهت گسترش نمایشگاههای اختصاصی و بین المللی در دو كشور و تبادل تجربیات اقدامات لازم را انجام دهد.
وی آمادگی كشورمان رابرای معرفی تولیدات ایرانی و متقابلا محصولات كشورهای دیگر به عنوان بستر مناسب نمایشگاهی را در جهت تبادل تجربیات ابراز داشت.
اقتصام (1)1559**1558