۵ مهر ۱۳۹۴، ۸:۰۷
کد خبر: 81774413
T T
۰ نفر
حضور 60 واحد توليدي استانهاي كشور  در نمايشگاه تخصصي گل وگياه در آمل

ساري- ايرنا- دبير اجرايي نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي، از اعلام آمادگي و حضور حدود 60 واحد توليدي و پرورش گل و گياهان زينتي استانهاي كشور براي شركت در دومين نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي در شهرستان آمل خبر داد.

الياس لاريجاني روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين واحدها از استانهاي مازندران، گيلان ، گلستان، البرز، مركزي، تهران در دومين نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي و نهادهاي وابسته كه روزهاي ششم تا دهم مهرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي آمل برگزار مي شود، توانمنديهاي خود را به نمايش خواهند گذاشت.
وي افزود: واحدهاي شركت كننده در اين نمايشگاه در فضايي به مساحت بيش از هزار و700متر توانمنديها ودستاوردهاي توليدي خود را در بيش از 60 غرفه نمايشگاهي عرضه خواهند كرد.
دبير اجرايي نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي آمل به اهداف برپايي اين نمايشگاه اشاره كرد و ادامه داد: ارتقا فرهنگ گل و گياه در ميان شهروندان از اهداف مهم اين نمايشگاه است و اينكه توليدات اين نمايشگاه بدون حضور واسطه و دلال توسط خود توليد كننده به مصرف كنندگان عرضه خواهد شد.
لاريجاني اضافه كرد: در طول پنج روز برپايي اين نمايشگاه در اقدامي جالب و ابتكاري به دانش آموزان و مهدكودكهاي آمل تعداد 500 گلدان گل زينتي هديه داده خواهد شد تا با نگهداري از آنها و پرورش مناسب از گل و گلدان خود، در نمايشگاه سال بعد تشويق شوند.
لاريجاني يادآورشد: دومين نمايشگاه تخصصي گل و گياه زينتي و نهادهاي وابسته آن روز دوشنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي آمل در بلوار آيت اله يوسفيان افتتاح خواهد شد.ك/3
7327/6097/ 6075
۰ نفر