۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81743128
T T
۰ نفر

توضیحات شكوری راد در باره بازداشت چندساعته اش

۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81743128
توضیحات شكوری راد در باره بازداشت چندساعته اش

تهران - «علی شكوری راد »دبیركل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی توضیحاتی درباره بازداشت چند ساعته روز دوشنبه خود از سوی دادسرای اوین ارائه كرد و گفت كه بازپرسی او ربطی به حزب اتحاد و یا نشست خبری اش نداشته است.

شكوری راد در این توضیحات كه آن را از طریق شبكه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر كرده، چنین نوشته است:
«سلام به همه دوستان عزیز
از پیگیری های عزیزان سپاسگزارم
پرونده مربوط به سال گذشته بود كه تعدادی از دوستان مشاركت را احضار و ممنوع الخروج كردند. بعد از كنگره حزب برای تعدادی از دوستان از جمله بنده احضاریه آمد. بعد از تعیین وقت كنفرانس مطبوعاتی با وكیلم آقای دكتر جمال خندان تماس گرفتم كه سه شنبه با هم به دادسرا برویم. وی گفت تا دوشنبه بیشتر مهلت نداریم. به همین دلیل مقرر شد بعد از كنفرانس مطبوعاتی برویم. در آنجا وكیل را نپذیرفتند و من تنها بازپرسی شدم. به هیچ وجه ،موضوع كنگره یا كنفرانس مطبوعاتی مطرح نشد. پس از تفهیم اتهام فعالیت در حزب مشاركت و تبلیغ علیه نظام، (دادسرا) قرار وثیقه چهارصد میلیون تومانی صادر كرد كه من قادر به تامین آن در آن ساعت نبودم و لذا بازداشت شدم.
به انفرادی بند دوی الف فرستاده شدم ولی ساعت هشت و 20 دقیقه به یك سلول دو نفره منتقل شدم و در نهایت حدود ساعت 9 (شب) آمدند گفتند به خانه زنگ بزن تا بیایند كفالت بدهند و آزاد شوی.»
شكوری راد روز گذشته اندكی پس از برگزاری اولین كنفرانس خبری خود در مقام دبیركل حزب تازه تاسیس اتحاد ملت ایران بازداشت شد اما ساعاتی بعد، با سپردن وثیقه از بازداشت رهایی یافت.
1553
۰ نفر