۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۴
کد خبر: 81696201
T T
۰ نفر
رسيدن به همدلي و همزباني با عملكرد فراجناحي محقق مي شود

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي رسيدن به همدلي و همزباني، بايستي مسوولان، فراجناحي عمل كنند.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي، عصر يكشنبه، در نشست با اعضاي مجمع رهپويان اعتدال چهارمحال وبختياري اظهارداشت: استاندار به عنوان نماينده عالي دولت در استان بايستي با عملكرد فراجناحي، تمامي گروه‌هاي جامعه را زير چتر دولت و نظام جمهوري اسلامي قرار دهد.

وي تأكيد كرد: در سال كه از سوي مقام معظم رهبري بنام دولت و ملت، همدلي و همزباني نامگذاري شده، بايستي با عبرت از گذشته، در مسير رفع مشكلات و ساختن آينده حركت كنيم.

سليماني دشتكي افزود: در دولت تدبير و اميد، سعي مديريت استان بر اين بوده تا از امكانات، تجهيزات و نيروي انساني توانمند موجود در تمامي نقاط استان بهره‌گيري و استفاده شود.

وي انتقاد سازنده را ارزشمند دانست و تصريح كرد: بايستي انتقادهاي منصفانه، مدبرانه و عالمانه را با رعايت اصول اخلاقي، هم در جامعه و هم در رسانه‌ها مطرح كرد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: خط مشي مديريت ارشد چهارمحال و بختياري، همان خط مشي دولت تدبير و اميد، يعني اعتدال است.

سليماني دشتكي اضافه كرد: براي رسيدن به توسعه همه جانبه و پويا، بايستي از توان تمامي گروه‌هاي فعال در جامعه استفاده شود.

مديرعامل مجمع رهپويان اعتدال چهارمحال وبختياري نيز در اين نشست گفت: با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، احزاب و سازمانهاي مردم نهاد جاني تازه گرفتند.

علي كاظمي باباحيدري اظهار كرد: توجه به احزاب و سازمانهاي مردم نهاد و ارتقاي كمي و كيفي آنها، نقش مهمي در تقويت دموكراسي ديني دارد.

وي ادامه داد: احزاب، سازمانهاي مردم نهاد و مطبوعات، ديده باني ناظر در جامعه بوده و مطالبات مردم خدمات دولت را رصد مي كنند.

كاظمي باباحيدري عنوان كرد: دولت روحاني، سه شعار شامل ديپلماسي خارجي، ورود مكارم اخلاقي به دولت و ثبات اقتصادي را محور اصلي فعاليت‌هاي خود قرار داد كه به اعتقاد بسياري از كارشناسان و عموم مردم جامعه، دولت توانسته در رسيدن به اين شعارها موفق عمل كند.

به گزارش ايرنا، در اين نشست، برخي رؤساي شهرستاني و اعضاي مجمع رهپويان اعتدال چهارمحال وبختياري، ديدگاه‌ها، نظرات و پيشنهادات خود را درباره مسائل مختلف استان بيان كردند.

7362/ 6014/