۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴
کد خبر: 81639279
T T
۰ نفر

نمايشگاه هنرهاي تجسمي 'بوم سفيد' در نوشهر برپا شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴
کد خبر: 81639279
نمايشگاه هنرهاي تجسمي 'بوم سفيد' در نوشهر برپا شد

نوشهر - ايرنا - نمايشگاه هنرهاي تجسمي 'بوم سفيد' با آثاري از هنرمند نوشهري خانم زهرا ملاصالحي در نگارخانه شماره يك مجتمع فرهنگي و هنري امام خميني (ره)اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر روز سه شنبه در آيين افتتاح اين نمايشگاه، هنر ناب و مبتكرانه را جلا دهنده روح انسان دانست و گفت:هنرمندان فكر و جسم و جانشان را در راه توليد آثار به كار مي گيرند تا خلق اثر اتفاق بيافتد، خلق زيبايي ستودني است و بايد مورد تقدير قرار گيرد.

بابك شمس افزود :هنرمندان مي توانند با هنر خود جامعه را متحول كنند ،اين تحول زماني رخ مي دهد كه هنر واقعي را بشناسيم و بتوانيم آثاري خلق كنيم كه در جامعه اثر گذار باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر، هنرمندان را داراي مسووليتي خطيري در جامعه دانست و با تاكيد بر لزوم حمايت از هنرمند، گفت: بايد از توليد آثار فاخر فرهنگي و هنري حمايت و در اين راستا سعي كنيم هميار باشيم.

شمس از هنرمندان اين منطقه خواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر را خانه خود بدانند و در پويايي اين خانه بيش از گذشته با همدلي و همزباني هم قدم شوند.

شمس در عين حال با قدر داني از زهرا ملا صالحي هنرمند دانش آموخته ي گرافيك بابت برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي 'بوم سفيد' گفت: 38اثر با سبك هاي كوبيسم ،رنگ روغن، اكروليك، مينياتور، سياه قلم، تذهيب و ... در اين نمايشگاه به معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت است كه اين همت و تلاش قابل تقدير مي كنيم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر تصريح كرد: هنر صحيح موجب آگاهي و نشاط اجتماعي مي شود ،مردم به هنر و هنرمندان علاقه مند هستند و از اين قشر تاثير مي پذيرند لذا بايد با اين اميد آفريني و تدبير كه شعار دولت است زمينه ي پويايي بيش از گذشته ي فضا هاي فرهنگي و هنري را فراهم كنيم.

وي خاطر نشان كرد: هنرمندان جواني مانند خانم زهرا ملا صالحي براي خلق اثر زحمات زيادي را متقبل مي شوند، هزينه مي كنند، وقت مي گذارند لذا بايد اين هنر آفريني بايد در جامعه ديده شود و هنرمند بايد با حمايت هنردوستان با كمترين دغدغه به خلق هنر بپردازد.

شمس از اهالي رسانه نيز كه فعاليتهاي فرهنگي و هنري نوشهر را منعكس مي كنند، قدرداني كرد و گفت: رسانه در تداوم همدلي و همزباني بين اهالي فرهنگ و هنر نوشهر نقش بسزايي داشته است.

نمايشگاه هنرهاي تجسمي 'بوم سفيد' با مجموعه اي از آثار خانم زهرا ملاصالحي تا 22 خرداد هر روز از ساعت 16 تا 18 در نگارخانه شماره يك مجتمع فرهنگي و هنري امام خميني (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر داير خواهد بود.ك/3

1295/1501/1899

سرخط اخبار استان‌ها