۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۸
کد خبر: 81589145
T T
۰ نفر

تجلیل از عكاسان شهید و جانباز در جشنواره قاب سرخ

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۸
کد خبر: 81589145
تجلیل از عكاسان شهید و جانباز در جشنواره قاب سرخ

تهران - ایرنا - سه نفر از عكاسان شهید، جانباز و فعال در حوزه عكس جبهه و جنگ در نخستین جشنواره عكس «قاب سرخ» تجلیل می شوند.

به گزارش ایرنا از باغ موزه دفاع مقدس، رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترك هیأت داوران و شورای سیاستگذاری این جشنواره با اعلام این خبر گفت: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عكس «قاب سرخ» علاوه بر تجلیل از یك خانواده عكاس شهید، از یك عكاس جانباز و یك عكاس فعال در حوزه عكس جبهه و جنگ تجلیل می شود.

محمد اسفندیاری افزود: در این مراسم علاوه بر تجلیل از آثار برتر جشنواره، از یك پژوهشگر فعال در حوزه عكس دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره عكس «قاب سرخ» ادامه داد: برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی كه فردا(پنجشنبه) در گلزار شهدای سراسر كشور برگزار می شود، فرصت خوبی است تا علاقه مندان به هنر عكاسی نسبت به تهیه عكس اقدام و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه كه با حضور اعضای هیأت داوران برگزار شد، مقرر شد همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

با توجه به استقبال گسترده از جشنواره و در پیش بودن ایام سالروز ولادت حضرت علی(ع) و برگزاری جشن پدران آسمانی كه هر سال بصورت خودجوش با حضور فرزندان شهید بر سر مزار پدرشان برگزار می شود، این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.

علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی ایثار به آدرس www.isaar.ir و خبرگزاری حیات مراجعه نمایند.

نخستین جشنواره عكس «قاب سرخ» با محوریت عكاسی از گلزار شهدا برگزار می شود.

اجتمام ** 1880 ** 1071
۰ نفر