۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۰۷
کد خبر: 81587369
T T
۰ نفر
آيت الله نوري همداني: راه مقابله با توطئه هاي رسانه اي  توليدات اثرگذار  است

قم - ايرنا - آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد گفت: راه مقابله با توطئه هاي شوم رسانه اي، توليدات فاخر و اثرگذار مي باشد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه قم ، وي روز دوشنبه درديدار رييس و اعضاي اتاق فكر بسيج اساتيد و نخبگان حوزه علميه قم افزود: دشمنان با برنامه ريزي دقيق و منسجم تفكرات شوم خود را در قالب سريال و مستند براي منحرف كردن جوانان از طريق شبكه هاي ماهواره اي به نمايش مي گذارند كه دراين رابطه ما نيز بايد به خلق توليدات فاخر بپردازيم.

وي درادامه گفت : صدا و سيما به عنوان دانشگاه عمومي بايد با برنامه ريزي دقيق و منسجم و توليدات آثار رسانه اي قوي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان تلاش كند.

آيت الله نوري همداني افزود: بسياري از اقدامات و فعاليت هايي كه با اخلاص انجام مي شود و مي تواند الگو براي ديگر افراد باشد، براي مردم بايد اطلاع رساني شود.

وي با بيان اينكه بايد استعدادهاي هنري شناسايي و از آنان استفاده شود، گفت:نوشتن و نويسندگي براي حوزويان ضروري است و بايد همه طلاب و اساتيد نسبت به اين امر مهارت يابند.

اين مرجع تقليد با بيان اين كه نظام اسلامي ما بحمدلله يك نظام ممتاز از جميع جهات است، خاطرنشان كرد: قوانين نظام مقدس جمهوري اسلامي ما غير از امر به معروف و نهي از منكر نيست.

وي گفت: اسلام دين جوش و خروش و حركت است و قرآن كريم وظايفي را براي تك تك مسلمانان مشخص كرده است.

يت الله نوري همداني در بخش ديگري از سخنان خود به حملات عربستان سعودي به يمن اشاره كرد و گفت: اينها براي بقاي خودشان در برابر خواست استكبار سر تعظيم فرود آورده اند و هر دستوري كه از جانب آنان صادر مي شود، اجرا مي كند.

اين مرجع تقليد در بخش ديگري از سخنان خود ضمن بيان اهميت تشكيل بسيج اساتيد و نخبگان حوزه علميه قم، بر ضرورت بازديد اساتيد سطوح عالي حوزه از مناطق عملياتي جنوب و غرب تاكيد و اظهار كرد: سفر راهيان نور حركتي ارزشمند است كه بايد بيش از پيش به آن توجه شود.

رييس بسيج اساتيد و نخبگان حوزه علميه قم در ابتداي اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از اقدامات اين نهاد، اظهار كرد: در حال حاضر بيش از 200 نفر از اساتيد سطوح عالي و نخبگان حوزه علميه قم عضو بسيج اساتيد هستند. ك/3

7406/ 6133/ 1917
۰ نفر