۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81520159
T T
۰ نفر

9 اثر ديني در جشنواره پويانمايي به نمايش درمي آيد

۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81520159
9 اثر ديني در جشنواره پويانمايي به نمايش درمي آيد

تهران - ايرنا - 9 اثر ديني به بخش مسابقه ملي جشنواره پويانمايي راه پيدا كرده كه در ميان اين فيلم ها، اثر بهرام عظيمي و امير فيضي به چشم مي خورد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، اسامي ‌9 ‌اثر ديني راه يافته به بخش مسابقه ايران در نهمين جشنواره پويانمايي تهران شامل با من بخوان به كارگرداني روانبخش صادقي و تهيه‌كنندگي مشترك اين كارگردان و مركز پويانمايي صبا، بابا به كارگرداني بهرام عظيمي و تهيه‌كنندگي محمدابوالحسني و بازگشت از امير طوسي و تهيه كنندگي مهدي عربي است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، ديگر آثار پويانمايي كه مضامين ديني دارند و در نهمين جشنواره پويانمايي تهران پذيرفته شده‌اند آثاري همچون پدر از سيدمحمدرضا خردمندان و به تهيه‌كنندگي محمدرضا شفاه و رهايي فرشته به كارگرداني رسول آذرگون و تهيه‌كنندگي مهدي عربي است.

همچنين سرود پر از آسمان از بابك و بهنود نكويي به تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا، سيب سرخ به كارگرداني و تهيه‌كنندگي صدرالدين طاهري، قصه‌هاي من و آقاجان از امير فيضي و با تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا و همه ايمان به كارگرداني سيدمصطفي حسيني و تهيه‌كنندگي علي ميري از آثار راه يافته به اين جشنواره است.

نهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران از 17 تا 21 اسفندماه جاري در 7 سالن پذيراي شركت‌كنندگان است.

فراهنگ **‌ 1883 ** 1569
۰ نفر