۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸
کد خبر: 81497335
T T
۰ نفر
رضايي: نا بودي داعش با قواي نظامي كشور هاي مسلمان امكان پذير است

تهران-ايرنا- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: از ميان بردن فتنه داعش در منطقه، به وسيله قواي نظامي كشورهاي مسلمان، امكان پذير است و نيازي به دخالت نيروهاي بيگانه در سرزمين هاي اسلامي نمي بينيم.

به گزارش شنبه شب ايرنا از پايگاه اطلاع رساني مجمع، محسن رضايي در ديدار سفير اردن ضمن اعلام تسليت به مردم اردن و خانواده خلبان كشته شده به دست داعش، بر لزوم مبارزه كشورهاي مسلمان با داعش تاكيد كرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با اشاره به شكنجه و قتل دردناك خلبان اردني گفت: اين كار احساسات مسلمانان و مردم دنيا را عليه گروه تروريستي داعش بر انگيخته است.

رضايي به نمايندگي از رياست و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام و از طرف نظام جمهوري اسلامي ايران، اين واقعه تاسف برانگيز را به ملت مسلمان اردن و خانواده اين سرباز فداكار مسلمان، تسليت گفت.

وي ادامه داد: داعش تصور مي كرد با نمايش كشته شدن فجيع يك خلبان، مي تواند در دل مبارزان رعب و وحشت ايجاد كند در حالي كه اين اتفاق قلب هاي مسلمانان را به درد آورد و اراده مسلمين را براي از بين بردن اين گروه تكفيري دوچندان كرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: اعتقاد ما بر اين است كه آتش برافروخته شده در اين رخداد دردآور، دامان داعش را خواهد گرفت و بزودي شاهد شكست آنان خواهيم بود.

در اين ديدار عبدالله سليمان عبدالله ابورمان، سفير اردن ضمن قدرداني از عواطف ملت ايران و تشكر از بيانيه وزارت امور خارجه در محكوميت اين جنايت داعش، گفت: ابزار همدردي جنابعالي و مردم ايران، نزديكي قلوب و ديدگاه هاي دو ملت را سبب خواهد شد.

وي ادامه داد: با ياري خداوند، ملت هاي منطقه، در جنگ نظامي و فرهنگي عليه تفكر تكفيري موفق خواهند شد.

سيام**7261**1613