۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۹
کد خبر: 81485490
T T
۰ نفر
صالحی: پاسخ حزب الله به صهیونیست ها اقدامی بسیار محكم بود

تهران - ایرنا - رییس سازمان انرژی اتمی، پاسخ حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی را اقدامی بسیار مناسب و محكم دانست و گفت: دشمن صهیونیستی با این پاسخ متوجه شد كه نمی تواند بدون هیچ بهایی به لبنان حمله كند.

به گزارش ایرنا، «علی اكبر صالحی» عصر جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره با عنوان «جهاد ادامه دارد» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهدایی كه در قنیطره به این درجه رفیع نایل شدند، شهدای اسلام محسوب می شوند.

وی افزود: حزب الله لبنان در جواب این سرداران اسلام پاسخی محكم به رژیم صهیونیستی داد.

رییس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: دشمن صهیونیستی با این پاسخ متوجه شد كه نمی تواند بدون هیچ بهایی به لبنان حمله كند.

صالحی با بیان این كه امید ما به خدا و ملت های خودمان است، گفت: این پاسخی كه حزب الله دلاور به رژیم صهیونیستی داد بهترین گواه بر توانمندی امت اسلامی است كه می تواند از قدرت خود دفاع كند؛ ما نیازی به شورای امنیت و سازمان های بین المللی كه می دانیم توسط چه قدرت هایی اداره می شوند، نداریم.

وی در ادامه اظهار نظر درباره مذاكرات هسته ای ایران با 1+5 را به تیم مذاكره كننده واگذار كرد و گفت: در بعد فنی همكاران ما در كنار دوستان حضور دارند.

در تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به كاروان حزب الله در شهرك مرزی قنیطره در بلندی های جولان سوریه، 6 رزمنده حزب الله از جمله جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه فرمانده شهید حزب الله و محمد عیسی فرمانده میدانی نیروهای این گروه و همچنین سردار محمد علی الله دادی یكی از فرماندهان سپاه پاسداران شهید شدند.

مجموعه شهدای القنیطره از نیروهای مقاومت اسلامی چهارشنبه گذشته نیز در واكنش به این اقدام رژیم صهیونیستی به خودرو نظامی صهیونیست ها در مزارع اشغالی شبعا حمله كردند. این خودرو حامل تعدادی از افسران و سربازان رژیم صهیونیستی بود.

این عملیات منجر به نابودی برخی از تجهیزات دشمن صهیونیستی و مرگ تعدادی از نیروهای نظامی آنان شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در جریان حمله خمپاره ای حزب الله به خودرو نظامی صهیونیستها دستكم چهار نفر كشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند.

برخی شبكه ها از كشته شدن 16 نظامی صهیونیست در این حمله خبر داده اند .

اجتمام**9303**9191**1336
۰ نفر