۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۵۱
کد خبر: 81485466
T T
۰ نفر
صهیونیست ها كوچكتر از آن هستند كه برای جنگ با آنها آماده شویم

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی كوچك تر از آن است كه ایران بخواهد برای جنگ با آنها آماده شود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره كه عصر جمعه در تالار وزارت كشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واكنش های ما به اقدام رژیم صهیونیستی در شهادت شهید الله دادی (از فرمانده سپاه پاسداران) و دیگر شهدای مقاومت مفتوح است.

وی تاكید كرد: هیچ برگه ای بسته نمی شود اما معین هم نیست كه بعدا چه اتفاقی می افتد.

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال كه آیا واكنش های شما بستگی به عملكرد رژیم صهیونیستی دارد، گفت: واكنش ما هم مستقل است و هم بستگی به عملكرد رژیم صهیونیستی دارد.

سردار سلامی ادامه داد: پاسخ حزب الله نشان از عكس العمل سریع، اراده سیاسی قوی، استحكام مقاومت و اراده پولادی حزب الله برای واكنش به هر عملیاتی است كه علیه آنها انجام می شود.

وی توضیح داد: عملیات های ویژه نیازمند برنامه های پیچیده و زمان طولانی است و زمانی كه عملیات مقابله به مثل با این سرعت انجام می شود، نشان از اوج اقتدار نیروها دارد.

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاكید بر اینكه ایران خود را برای جنگ با قدرت های جهان آماده می كند، گفت: رژیم صهیونیستی خیلی كوچك تر از آن است كه ایران خود را برای جنگ با آنها آماده كند.

28 دی ماه در تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به كاروان حزب الله در شهرك مرزی قنیطره در بلندی های جولان سوریه، شش رزمنده حزب الله از جمله جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه فرمانده شهید حزب الله و محمد عیسی فرمانده میدانی نیروهای این گروه و همچنین سردار محمد علی الله دادی یكی از فرماندهان سپاه پاسداران شهید شدند.

مجموعه شهدای القنیطره از نیروهای مقاومت اسلامی چهارشنبه گذشته نیز در واكنش به این اقدام رژیم صهیونیستی به خودرو نظامی صهیونیست ها در مزارع اشغالی شبعا حمله كردند. این خودرو حامل تعدادی از افسران و سربازان رژیم صهیونیستی بود.

این عملیات منجر به نابودی برخی از تجهیزات دشمن صهیونیستی و كشته شدن تعدادی از نیروهای نظامی آنان شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در جریان حمله خمپاره ای حزب الله به خودرو نظامی صهیونیستها دستكم چهار نفر كشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند. برخی شبكه ها از كشته شدن 16 نظامی صهیونیست در این حمله خبر داده اند .

اجتمام (3) 9303 ** 1574
۰ نفر