۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81439458
T T
۰ نفر
نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران میزبان 530 شركت داخلی و خارجی

تهران - ایرنا - بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات با حضور 130 شركت خارجی و 400 شركت داخلی از امروز - شنبه - در تهران آغاز به كار كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، دو هزار شركت كننده داخلی و خارجی متقاصی حضور در این نمایشگاه بودند كه پس از بررسی های انجام شده ، 400 شركت كننده داخلی و 130 شركت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه با دارا بودن 700 غرفه در بخش های چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته و 14 سالن در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.

تركیه، چین، آلمان، ایتالیا، سوئد، كره جنوبی، تایوان، فرانسه و اسپانیا از كشورهای حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه از سوی شركت صنوف تهران و خدمات فنی ایران و با همكاری و مشاركت اتحادیه صنف چاپخانه داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن كارتن ورق ایران و در 11 سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی بالغ بر 38 هزار متر مربع برگزار شده است.

35 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین آلات چاپ، 30 درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و 35 درصد دیگر نیز در اختیار بخش های مرتبط با این حوزه قرار گرفته است.

ماشین آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی توان آن را در مدت كوتاهی سرهم كرد اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.

در حاشیه این نمایشگاه یك همایش علمی و چهار كارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی كشور، برگزار می شود.

قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته چهار هیات تجاری و بازرگانی از كشورهای تركیه، هند، عراق، افغانستان، امارات و چین از آن بازدید كنند.

آموزش پیشرفته اپراتوری چاپ همزمان در محل نمایشگاه ارایه و به متخصصان صنعت چاپ كشور كه در این دوره چهار روزه شركت كنند گواهینامه برتر چاپ اپراتوری ارائه می شود.

بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تا نهم دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

فراهنگ **9022 **1569
۰ نفر