۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱
کد خبر: 81384327
T T
۰ نفر

تهران - ایرنا- نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه فضاسازی های رسانه ای علیه وزیر پیشنهادی علوم انسانی نیست چه رسد اسلامی باشد، گفت: اسلام، محدودیت بسیاری را برای حفظ شخصیت مردم قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ایرج ندیمی با حضور در غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره تخریب رسانه ای كه از سوی برخی رسانه ها علیه وزیر پیشنهادی علوم صورت می گیرد، افزود: ما از دموكراسی و فضای مجازی به خوبی استفاده نمی كنیم و هر دوی اینها را تیغ برنده ای علیه رقبا كرده ایم.

وی با بیان این كه متاسفانه برخی از دموكراسی و فضای مجازی به خوبی استفاده نمی كنند، ادامه داد: متاسفانه هركسی هر چیزی كه می خواهد می نویسد و در این زمینه قانون بازدارنده ای وجود ندارد كه اگر كسی خلافی كرد با آن برخورد شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: وزیر پیشنهاد علوم، در جبهه و جنگ حضور داشته است و با توجه به شناخت فردی كه از وی دارم فردی از خانواده متشخص است.

ندیمی همچنین درباره ارسال پیامك هایی به نمایندگان مجلس علیه وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: این پیامك ها واقعیتی است كه در دنیای مجازی قرار دارد و موافق و مخالفین بسیاری نیز دارد؛ جریان رقیب نیز در این زمینه فعال است و این اتفاق عجیبی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، روز گذشته با ارسال نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی،« فخر الدین احمدی دانش آشتیانی» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی كرد.

سیام**م.ش**ن.س**1429
۰ نفر