۹ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۶
کد خبر: 81334808
T T
۰ نفر
فیروزآبادی: دكتر روحانی عقلانیت، سیاست و منش را در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد

تهران- ایرنا- رییس ستاد كل نیروهای مسلح اظهارات دكتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را دارای عقلانیت، سیاست و منش دانست و گفت: این رفتار وی باعث خوشحالی مسوولان كشور شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشكر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم ترحیم همسر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ارزیابی اش از سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دكتر روحانی شخصیت روحانی است و دارای عقلانیت، سیاست و منش است.

وی در ادامه درباره اظهارات اخیر نتانیاهو نسبت به مردم كشورمان گفت: نتانیاهو سگ هار آمریكایی ها است.

رییس ستاد كل نیروهای مسلح خاطرنشان كرد: آمریكا همه امكانات خود را در پشتیبانی از اسراییل به خرج داده و طبیعی است كه نتانیاهو برای مسوولان این كشور هار شود و به مسلمان و مردم كشور ما بتازد.

فیروزآبادی اظهار داشت: سخن صهیونیسم امروز توسط هیچ یك از ملت ها شنیده نمی شود و این نشانه شكست اسراییل است.

وی درباره ائتلاف ضدداعش نیز گفت: چون كشورهای غربی توسط مردم سوریه و عراق به بیرون رانده شده بودند و هیچ جایگاهی نداشتند تصمیم گرفتند تا به بهانه ای چنگال های خود را دوباره در منطقه فرو كنند و به همین سبب به زیرساخت های سوریه حمله بردند.

وی اضافه كرد: اگر عراقی ها هم نسبت به كشور آمریكا چشم ببندند این كشور مورد هجوم قرار می گیرد چرا كه ائتلاف و غربی ها خواهان حكومتی مورد پسند آمریكا هستند تا در سوریه و عراق بر روی كار آید.

رییس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: داعش همانند میكروب دست ساخته ای است كه توسط آمریكایی ها نشات پیدا كرده است و دنبال بهانه ای برای آسیب زدن به منطقه است.

ادامه دارد

سیام(3) م.ب/7261 /1449
۰ نفر