۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۵۲
کد خبر: 81300741
T T
۰ نفر
امام جمعه انديمشك:
واكنش رييس جمهوري در قبال تحريم هاي اخير قابل تحسين است

دزفول - ايرنا - امام جمعه انديمشك تحريم اعمال شده عليه ايران را ظالمانه و تجاوز به حقوق ملت ايران دانست و گفت:واكنش رييس جمهوري در قبال تحريم اخير غرب قابل تحسين است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام ' نعمت اله خدامي ' در خطبه هاي نماز جمعه انديمشك با بيان اينكه بايد تجاوزگران به حقوق ملت ايران را سرجاي خود نشاند افزود:نبايد اجازه داد تعدي به حقوق ملت ايران ادامه يابد.

وي با اشاره به روند مذاكرات هسته اي با گروه 1+5 افزود:امريكا عامل مستقيم شكست مذاكرات هسته اي است.

حجت الاسلام خدامي در ادامه پيامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را نماد انسانيت و ايمان براي بشريت معرفي كرد و افزود:معصومين و ائمه اطهار (ع) الگوي ارزشمندي براي جامعه بشري هستند.

وي با بيان اينكه آثار ارزشمند وجود بارگاه مطهر و نوراني امام رضا (ع) در ايران اسلامي به خوبي نمايان است گفت: عظمت و سربلندي ايران به واسطه دلدادگي به كلام قرآن و تبعيت از اهل بيت است و اين ميراث جاودان را بايد همواره با دقت حفظ كرد.

وي ضمن گراميداشت ياد و نام شهداي واقعه 17 شهريور افزود: 17 شهريور ماه يكي از روزهاي بزرگ انقلاب و روزي سرشار از مقاومت مردم در انقلاب اسلامي است.

خطيب جمعه انديمشك فرهنگ،اقتصاد،علم و فناوري و جمعيت را از مسائل مهم و قابل توجه در شرايط كنوني براي توسعه بيشتر كشور معرفي كرد.

7281/648