۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲:۳۳
کد خبر: 81165172
T T
۰ نفر
دولت تدبير و اميد براي رفع مشكلات اقتصادي كشور گام هاي موثري برداشت

نوشهر - ايرنا - معاون برنامه‌ ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري گفت: دولت تدبير و اميد با وجود مشكلات موجود و ركود منفي اقتصادي طي دو سال گذشته تاكنون توانست گام هاي موثري براي رفع كمبودها و مشكلات اقتصادي كشور بردارد.

به گزارش ايرنا؛ 'محمدباقر نوبخت' پنج شنبه شب در آيين سالگرد سردار شهيد'محمد ابراهيم موسي پسندي'در مسجد جامع چالوس، در نظرگرفتن حدود 41 هزار ميليارد تومان براي طرح هاي عمراني، بيش از 90 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري با همكاري شركت هاي دولتي براي اجراي طرح هاي توسعه اي و تخصيص بيش از 35 ميليارد دلار از منابع فايناس براي به تكميل طرح هاي بزرگ نيمه تمام را از جمله اقدامات دولت برشمرد.

وي اظهار داشت: اين دولت با نگاه ديپلماسي مطلوب درصدد است تا ضمن حفظ مواضع ايران اسلامي و ارزش ها، تحريم ها را به تدريج بردارد تا به حقوق واقعي اش دست يابد.

وي خاطرنشان كرد: در حالي كه دشمن امروز با اعمال تحريم هاي اقتصادي و تهاجم فرهنگي درصدد آن است كه چهره ايران اسلامي را در دنيا مخدوش و به عنوان يك تروريسم معرفي كند.

سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: امروز نظام اسلامي به تاسي از آرمان هاي شهدا و مقتدرانه در برابر تهديدهاي دشمنان و اسكتبار جهاني ايستادگي خواهد كرد.

نوبخت تاكيد كرد: اگر كوچك ترين تخطي و تهديدي عليه نظام اسلامي از سوي دشمنان سربزند، بايد بدانند كه ياران شهدايي چون سردار موسوي پسندي جرات چنين دست اندازي را به آنان نخواهند داد.

وي با تاكيد بر ادامه راه شهدا تصريح كرد: شهدا در دوران جنگ تحميلي جانشان را براي دفاع از ارزش هاي اسلامي تقديم انقلاب كردند.

سردار شهيد'محمدابراهيم موسي پسندي' از فرماندهان عمليات سپاه 25 كربلا بود كه به همراه همسرش در ماه ارديبهشت سال 1362 در جاده آبادان - خرمشهر به شهادت رسيد.

شهرستان بيش از 120 هزار نفري چالوس در دوران دفاع مقدس بيش از 500 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرد.ك/2

624/621/ 3404
۰ نفر