۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 81011615
T T
۰ نفر
دانش آموزان كلاس دوم دبستان شيخ شلتوت مريوان همه به يك شكل درآمدند!

مريوان،سنندج- ايرنا - 23 دانش آموز كلاس دوم دبستان شيخ شلتوت از همكلاسي هاي ماهان رحيمي دانش آموز بيمار مريواني به نشانه اظهار همدردي با دوست و همكلاسي خود موهاي سرشان را تراشيدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 23 دانش آموز ديگر كلاس محمد علي محمديان معلم اين مدرسه كه خود در اظهار همدردي با ماهان اولين نفر موهاي سرش را تراشيد، به پيروي از حركت معلم خود موهاي سرشان را از ته زدند.

محمديان در اين مورد گفت: از همان روزهاي اولي كه بنده موهاي سرم را زدم تمام دانش آموزان براي تراشيدن موي سرشان اظهار آمادگي كردند اما به دليل سرماي هوا مانع از اين اقدام آنها شدم.

اين معلم فداكار مريواني گفت: 23 دانش آموز همكلاسي ماهان امروز يكشنبه در اظهار همدردي با همكلاسي خود، موهايشان را تراشيدند و اكنون كلاس به شكل يكدست درآمده است.

وي افزود: امروز يكشنبه تمام دانش آموزان كلاس به صورت يكدست و هم شكل با بنده و ماهان در كلاس درس حاضر شدند و اكنون همه از لحاظ نداشتن موي سر مانند هم هستيم.

وي با اشاره به اينكه تراشيدن موي سر اكنون در مدارس اجباري نيست، گفت: دانش آموزان همكلاسي ماهان به اشتياق و علاقه خود موهاي سرشان را تراشيده اند.ك/3

570/533