۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 80641522
T T
۰ نفر
آخرين مهلت ارسال اثر به جشنواره فيلم هاي ويديويي اعلام شد

تهران- فيلمسازان و تهيه‌كنندگان براي تحويل فرم حضور در دومين جشنواره بين‌المللي فيلم ياس تهران تنها يك هفته فرصت دارند.

'سیمون سیمونیان' مدیر دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران با ذكر این مطلب تاكید كرد: كلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند هرتعداد فیلمی را كه مایل باشند، پس از پركردن فرم تقاضای شركت (همراه با CD عكس كارگردان و عكس فیلم) تا روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 1392 به دبیرخانه جشنواره ارایه كنند.

وی با تاكید بر این نكته كه مهلت اعلام شده تمدید نمی‌شود، افزود: آخرین مهلت تحویل نسخه نهایی فیلم‌ها اول خردادماه است.

سیمونیان همچنین افزود: افرادی كه فرم شركت در جشنواره را پر می‌كنند، می‌توانند آثارشان را بر اساس مقررات جشنواره در بخش‌های زیر مجموعه 'بخش مسابقه ایران' یعنی 'رویش یاس‌ها' و 'خاطره یاس‌ها' شركت دهند.

وی ادامه داد: 'رویش یاس‌ها' نمایش‌دهنده آثاری است كه قبل از خرداد 92 در شبكه‌های تلویزیونی و شبكه خانگی پخش و توزیع نشده باشند. در بخش 'خاطره یاس‌ها' نیز آثاری به نمایش درخواهد آمد كه در شبكه‌های تلویزیونی و شبكه خانگی پخش و توزیع شده باشند، مشروط بر اینكه بیش از 2سال از تولید آن‌ها نگذشته باشد.

مدیر دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، درباره تعریف این جشنواره از فیلم‌های ویدیویی توضیح داد: منظور از فیلم ویدئویی، اثری است كه در انواع فرمت‌های ویدیویی و صرفا برای نمایش‌های تلویزیونی و خانگی تولید می‌شود.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران در دو بخش مسابقه فیلم های ایرانی و مسابقه بین‌الملل از 10 تا 15 تیرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.





**حسن فتحی مركز نگهداری از كودكان كار را افتتاح كرد

مراسم افتتاح و آغاز به كار مركز نگهداری از كودكان كار و خیابان شهر رباط كریم با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر، توسط موسسه مهرآفرین برگزار شد.

این مراسم با حضور برخی عوامل سریال زمانه همچون حسن فتحی، اسماعیل عفیفه، حسین محجوب، حمیدگودرزی، شهرام قائدی،حسین مهری،رویا میرعلمی، ساغر مسعودی برگزار شد.

حسین محجوب بازیگر سینما و تئاتر با تقدیر از راه اندازی این مركز گفت: راه اندازی چنین مراكزی و افتتاح آن ها بسیار خوب است اما بهتر آن بوده كه ما به سمتی حركت كنیم كه به جای پرداختن به معلول به علت ها توجه كنیم.

وی به مدرن شدن جامعه امروزاشاره كرد و گفت:همه ما باید تلاش كنیم تا ضایعات و عوارض منفی مدرنیزم كمتر گریبان جامعه را بگیرد و جامعه دچار مشكل نشود.

حسن فتحی كارگردان سینما و تلویزیون نیز یادآور شد: جامعه یك كلیت است و سرنوشت جامعه در سرنوشت همه اعضاء تاثیر دارد. هر اتفاق زیبایی در جامعه قطعا برای همه اتفاق می افتد و هر اتفاق زشتی دامن همه را می گیرد.

فراهنگ(1)**1983**