۱۶ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 30751288
T T
۰ نفر

تهران- دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اين هفته براي پاسخگويي به سوال جمعي از نمايندگان در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي حضور مي يابد.

به گزارش ایرنا بنا بر دستوراعلام شده هفتگی كمیسیون های مجلس شورای اسلامی؛ نشست هیات رییسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صببح یكشنبه برگزار می شود و رییس جمهوری در روز سه شنبه برای پاسخ گویی به سوال جمعی از نمایندگان حاضر می شود.

اعلام حضوررییس جمهوری در كمیسیون امنیت ملی مجلس در حالی مطرح شده كه پیشتر برنامه سفر دكتر احمدی نژاد به چند كشورآمریكای لاتین مشخص و اطلاع رسانی شده است.

بر اساس این گزارش،اعضای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی لایحه چگونگی تشكیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح می پردازند.

بررسی لایحه چگونگی تشكیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح یكی از برنامه های كارگروه دفاعی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین اعضای كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در روز سه شنبه از رییس جمهور جهت رسیدگی به سوال ارجاعی مبنی بر 'علت نرخ پایین رشد اقتصادی كشور و چگونگی ایجاد یك میلیون ششصد هزار شغل در كشور با این نرخ رشد' برای حضور در این كمیسیون دعوت كردند.

بررسی درخواست عده ای از نمایندگان مبنی بر رسیدگی به عملكرد دولت در پرداخت یارانه بلیط حمل و نقل عمومی بر اساس ماده 233 آیین نامه داخلی و جمع بندی و اتخاذ تصمیم نسبت به گزارش عملكرد دولت در اجرای مواد 7 و 8 قانون هدفمندسازی و بند 46 ماده واحده قانون بودجه سال 90 كل كشور از دیگر برنامه های كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اعلام شده است.

همچنین هیات تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت به بررسی گزارش های مربوط به این موضوع می پردازند.

سیام/9121
۰ نفر