سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به استان چهارمحال و بختیاری

تهران- ایرنا- «رضا رحمانی» وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت شامگاه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ به چهارمحال و بختیاری رفت و در سفر دو روزه خود به این استان ضمن افتتاح ۱۸ طرح صنعتی و معدنی، بازدید از چند کارخانه و دیدار با مسوولان استانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نیز شرکت کرد.

وی هنگام ورود به شهرکرد و در جمع خبرنگاران تحقق اهداف رونق تولید را مهم‌ترین برنامه این وزارتخانه در سال ۹۸ عنوان کرد و اظهارداشت که بررسی پتانسیل‌های قابل سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری در این سفر مورد بررسی کارشناسی و علمی قرار می‌گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با امام جمعه شهرکرد با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در ۱۰ ماهه امسال علاوه بر افزایش تولید محصولات، ایران در برخی صنایع موفق به ثبت رکورد شد.

رحمانی در جریان بازدید از یک طرح صنعتی در این استان با اشاره به سیاست حمایتی دولت از تولیدکنندگان اعلام کرد: مالیات برای تولیدکنندگان واقعی افزایش پیدا نخواهد کرد. توضیحات بیشتر وی اینجا قابل ملاحظه است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به به ظرفیت های تولیدی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در آینده‌ای نزدیک به قطب نساجی ایران تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها

اخبار پرونده