۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9267882
T T
۰ نفر
رونمایی از دو بازی رایانه ای لانه شیطان 2 و حمله به کاروان آزادی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/11 سیاسی.بازی رایانه ای.رونمایی.سازمان بسیج مستضعفین کشور تهران- در مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از بسیجیان از دو بازی رایانه لانه شیطان 2 و حمله به کاروان آزادی در تهران رو نمایی شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این مراسم که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، سردار محمد رضا نقدی با اشاره به ماهیت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در بدبیانه ترین شرایط و تحلیل ها در طی 10 تا 15 سال آینده دیگر عنوانی به نام اسرائیل و یا رژیم صهیونیستی در دنیا وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه هرچه قدر ما میزان آگاهی را در دنیا افزایش دهیم، زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی سریعتر خواهد شد، تاکید کرد: فروپاشی صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس امری اجتناب ناپذیر است و ما با آگاهی بخشی به ملت ها می توانیم به این امر سرعت ببخشیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رونمایی از این دو بازی جدید رایانه ای گامی کوتاه برای آگاهی بخشی به نسل های جوان و نوجوان کشور بوده است، تصریح کرد: آگاه ترین مردم نسبت به ماهیت رژیم صهیونیست مردم غزه هستند که فجایع این رژیم و انواع بمب های خوشه ای و میکروبی آن را حس کرده اند.
سردار نقدی با بیان اینکه بسیج از این نوع اقدامات حمایت کرده و آن را ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: حجم کار انجام شده در رابطه با تولید بازی های رایانه ای راضی کننده نبوده و این نیز بدلیل محدود بودن امکانات ماست.
وی همچنین اعلام کرد سازمان بسیج مستضعفین امکانات سخت افزاری خود را به صورت رایگان در اختیار افراد و شرکت هایی قرار خواهد داد که بخواهند در رابطه با تولید بازی های رایانه ای با محتوای اسلامی و ارزشی تولید کنند.
در این مراسم همچنین سردار محمد رضا جوکار مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور با اشاره به نام گذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره ) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امام می خواستند تا آزادسازی روز قدس متعلق به همه جهانیان باشد زیرا تا آن زمان این مساله بیشتر جنبه قومی داشت.
وی تصریح کرد: امام راحل می خواستند برای براندازی رژیم صهیونیستی از اعتقادات دینی و اراده های مصمم استفاده کنند و در این راه اعتقادی به قدرت سخت نداشتند.
سردار جوکار با اشاره به مقاومت مردم لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت مردم غزه در جنگ 22 روزه خاطرنشان کرد: در این جنگ ها اراده فولادین مردم غزه و لبنان نشکست و این حرکت ها و اراده هاست که می تواند قدس را آزاد کند.
وی همچنین با اشاره به مذاکرات سازش در واشنگتن میان مقامات صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطینی گفت: روز قدس پایه های رژیم صهیونیستی را لرزان کرده و پایه این مذاکرات را نیز لرزان خواهد کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام و متعلق به همه جهان است، تاکید کرد: با تاسی از حرکت امام خمینی ( ره ) باید براساس توانایی های خودشان راه را برای آزادسازی قدس شریف هموار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم با اشاره به دو بازی رایانه ای تولید شده گفت: نسل جوان ما باید ماهیت رژیم صهیونیستی را بشناسد و بدلیل مخاطبین فراوانی که بازی های رایانه ای دارد این دو بازی را در آستانه روز قدس رونمایی کرده ایم.
در تولید بازی رایانه ای لانه شیطان 2 از آخرین نرم افزار و فن آوری روز استفاده شده و ترکیب رنگی به کار گرفته شده در آن باعث می شود تا صحنه ها هر چه بیشتر واقعی به نظر برسند. بازی حمله به کاروان آزادی نیز به گفته مسئولان تولید آن تنها در طول 26 روز طراحی و تولید شده است.
سیام ** *9129 شماره 027 ساعت 12:58 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست