سردار رادان: آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

دزفول– ایرنا– فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه شهادت می‌دهم آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت گفت: ایستادگی رییس جمهور شهید در دفاع از ارزش‌ها و ماندن بر اصول، آیت الله رییسی را به شخصیتی بی بدیل تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان جمعه شب در آیین سالروز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول - در حسینیه ثارالله دزفول، افزود: شهادت می‌دهم که بعد از مدت‌ها مسوولیت ریاست جمهوری به دست پرتوان مردم ایران اسلامی به کسی سپرده شد که برای دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت.

وی خطرپذیری و گرفتن تصمیم‌های سخت و درست را از جمله ویژگی‌های آیت الله رییسی دانست و گفت: آیت الله رییسی به دنبال جلب رضایت خداوند بود و به تکلیف خود عمل می‌کرد.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: شهادت می‌دهم با انتخاب درست، ‌دقیق و فهیم مردم ایران، سید بزرگوار و رییس جمهور انقلابی و ولایی ما تا آخرین لحظه عمر در خط ولایت فقیه استوار و ‌پایمرد بود.

وی افزود: آیت الله رییسی در هر کاری که حس می‌کرد موجب رضایت ولی فقیه را در پی دارد بدون توجه به تاثیر تصمیمش در سبد رای خود، به تکلیف خود عمل می‌کرد.

سردار رادان ادامه داد: تبعیت از ولایت و اولویت داشتن ارزش‌ها بر رای موجب شد تا آیت الله رییسی را فردی خدایی و ولایی تبدیل کند که با شهادت، به معیار و اسوه تبدیل شد.

وی افزود: با شهادت شهدای خدمت، امروز برای انتخاب رییس جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه معیار وجود دارد تا افراد برای سپردن مسوولیت با این معیارها سنجیده می‌شوند.

سردار رادان: آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

دزفول ‌ فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کرد

فرمانده انتظامی کشور، مقاومت مردم دزفول را مقاومتی عاشورایی دانست و ادامه داد: مقاومت مردم دزفول برگرفته از مقاومت زینب کبرا(س) در صحرای کربلاست.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه و ایجاد ناامیدی در جامعه است گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس به محل و جغرافیایی برای آزمایش کل ایران اسلامی تبدیل شد.

سردار رادان، با بیان اینکه مردم مقاوم دزفول در دوران دفاع مقدس، با ایستادگی خود موشک‌ها به سُخره گرفتند افزود: مردم دزفول با ایستادگی در زیر موشکباران‌ها، ‌ فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کرد.

سردار رادان: آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

مردم دزفول ثابت کردند اراده ملت بر هر اراده ای پیروز است

وی ادامه داد: مردم دزفول به تاریخ یاد دادند که با مقاومت، ‌ ایستادگی و در میدان بودن، هیچ نیرویی قادر به شکستن اراده ملت نیست.

فرمانده انتظامی کشور گفت: مردم دزفول ثابت کردند که عشق به دین، ولایت و میهن فراتر از هر خطری است و این آموزه ای مهم برای تمام کسانی است که اهل مقاومت هستند.

وی افزود: مردم دزفول با ایستادگی در زیر موشکباران‌ها، نشان دادند که اراده ملت از هر اراده ای برتر است.

ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است

سردار رادان گفت: با بیان اینکه دشمن که در نبرد سخت از ملت ایران اسلامی سیلی خورده است با جنگ نرم به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی افزود: پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با موشک‌های ساخت داخل با وجود همه لایه‌های پدافندی دشمن، نشان داد ایران اسلامی کشوری مستقل است که به کشوری مقتدر تبدیل شده است.

سردار رادان: آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

مصلحت اندیشی در برابر دفاع از ارزش‌ها معنایی ندارد

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه دینی در کشور است گفت: ترویج فرهنگ ابتذال و جایگزین کردن این فرهنگ با فرهنگ اصیل دینی از جمله اولویت‌های دشمن برای خدشه به مقاومت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه اگر بال عفت از بانوان و بال غیرت از مردان گرفته شود تمام سنگرهای دفاعی ایران اسلامی در هم کوبیده می‌شود افزود: مصلحت اندیشی در برابر دفاع از ارزش‌ها معنایی ندارد و همه در این زمینه مسوولیت دارند.

سردار رادان گفت: ملت بزرگ ایران به تاسی از رییس جمهور شهید که در دفاع از ارزش‌های دینی مصلحت اندیشی را کنار گذاشته بود، خط مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن را بیش از هر زمان دیگری تقویت می‌کنند.

سردار رادان: آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

به گزارش ایرنا، در این آیین از چهار عنوان کتاب پیرامون شهدای دزفول رونمایی و از خانواده شهدا تجلیل شد.

بانوان حاضر در این همایش با به همراه داشتن دستنوشته‌ها و سردادن شعارهایی از عملکرد نیروی انتظامی و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تجلیل و اعلام حمایت کردند.

به گواه آمار، دزفول تنها شهر اشغال نشده‌ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرار گرفت اما هرگز تسلیم نشد.

رژیم بعث عراق در مدت هشت سال جنگ، ۱۷۶ موشک غول پیکر «فراگ هفت و اسکاد» به شهر دزفول شلیک کرد.

هواپیماهای دشمن ۴۸۹ بمب و راکت بر سر مردم بی‌دفاع شهر فرو ریختند و آتش بارهای عراق با شلیک پنج هزار و ۸۲۱ گلوله توپ نقاط مختلف شهر را هدف قرار دادند اما با این همه خسارت، مردم دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید، چهار هزار جانباز، ۴۵۲ آزاده سرافراز و ۱۴۷ مفقود و جاویدالاثر حماسه مقاومت و پایداری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران جاودان ساخت.

به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.

همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha