نماینده مجلس: شهید «رحمتی» الگوی استانداران آینده شد

مراغه- ایرنا- نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مالک رحمتی با رفتار منش و تلاش خود الگوی استانداران آینده کشور شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: استاندار شهید عزیز چهار ماه در این استان استاندار بود اما در این مدت آنچنان خوب عمل کرد که به عنوان یک استاندار الگو و نمونه از وی یاد می‌شود.

وی افزود: امروز در تبریز برخی از مردم عادی می‌گفتند به وزیر کشور بگویید مثل مالک رحمتی را استاندار انتخاب کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های استاندار شهید آذربایجان شرقی گفت: رحمتی گره گشا بود هر کجا می‌توانست ورود و مشکلات را رفع می‌ کرد، به طور مثال دستگاه‌های دیالیز را آقای مردانی آذر برای نصب در بیمارستان کودکان تبریز وارد کشور کرده اما در گمرک مانده بود که آقای رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی این مشکل را رفع کرد و دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان نصب شد.

وی ادامه داد: شهید رحمتی همین طور پیش می‌رفت و مشکلات را حل می‌کرد، مدیر جهادی و انقلابی بود و با انرژی جوانی پرتوان حرکت می‌کرد.

حجت الاسلام تاج الدینی خاطر نشان کرد: انقلاب ما به چنین مدیرانی نیاز دارد خود آقای رئیسی رئیس جمهور شهید ما شهید رجایی و شهید بهشتی زمان شد و اکنون الگو برای آیندگان است.

وی یادآور شد: اکنون شهید رحمتی نیز الگو برای استانداران آینده شده به طوری که در مسیر انقلاب به چنین مدیران جوان انقلابی نیاز داریم تا به آنها تاسی کنیم.

به گزارش ایرنا آیین تشییع پیکر شهید «مالک رحمتی» در زادگاهش مراغه با حضور تاریخی مردم شهیدپرور و قدردشناس این شهرستان برگزار شد و وزیر کشور جمهوری اسلامی در این آیین سخنرانی، و «میثم مطیعی» نیز برای حاضران مداحی کرد.

شهید «مالک رحمتی» که سوم بهمن سال ۱۴۰۲ به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شده بود، روز یکشنبه مصادف با ۳۰ اردیبهشت ماه و همراه با سید محرومان و هشتمین رییس‌جمهور کشورمان و جمعی دیگر از شهدای راه خدمت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

شهید «رحمتی» متولد اول فروردین ۱۳۶۱ در مراغه، دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی بود و از تیر تا بهمن ۱۴۰۲ نیز به‌ عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعّالیت کرد.

این شهید راه خدمت همچنین از سال ۱۴۰۰ تا تیرماه ۱۴۰۲ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی بود و سوابق اجرایی دیگری چون مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیئت امنا و رییس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور و اتاق بازرگانی ایران را در کارنامه خود داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha