کشف انبار احتکار محصولات پروتئینی در بندرعباس؛ لندکروز ۱۰۰ میلیارد ریالی توقیف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی محصولات پروتئینی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت‌زنی‌های هدفمند در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضور نماینده و کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به محل اعزام و در بازرسی از انبار موردنظر بیش از ۱۰ تن انواع محصولات پروتئینی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

لندکروز ۱۰۰میلیارد ریالی در توقیف پلیس هرمزگان

کشف انبار احتکار محصولات پروتئینی در بندرعباس؛ لندکروز ۱۰۰ میلیارد ریالی توقیف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف خودرو لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشت زنی و کنترل در جاده نیروگاه و یکی از روستا های حاشیه شهرستان ، به یک دستگاه خودرو لندکروز مشکوک و پیگری موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سردار جاویدان افزود: ماموران انتظامی این یگان در بازرسی دقیق از منطقه یادشده، یک دستگاه خودرو لندکروز v۸ بدون پلاک و مجوز قانونی را که در پشت جنگل‌های روستا مخفی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان ارزش خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha