با گره گشایی‌های دولت سیزدهم فروش تسهیلاتی تراکتور آغاز شد

تبریز - ایرنا - معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از آغاز فروش تسهیلاتی تراکتور با گره گشایی‌های دولت سیزدهم در سال جاری خبر داد.

به گزاررش ایرنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، ناصر قربانیان با اشاره به تلاش‌ و پیگیری‌های شهید سیدابراهیم رییسی که با حضور خود در این واحد تولیدی جهت رفع مشکل تسهیلات خرید تراکتور کشاورزان، اظهار کرد: بخشنامه فروش تسهیلاتی گروه تراکتورسازی برای سال جدید صادر و فروش تسهیلاتی این محصول آغاز شد.

وی افزود: کشاورزانی که با ثبت نام در سامانه فروش اولویت و امتیازات تسهیلاتی لازم را کسب کرده اند، نسبت به این نوع خرید از گروه تراکتورسازی ایران اقدام کنند.

وی در تشریح این بخشنامه فروش، یادآور شد: برای کشاورزان فاکتور پیش فروش از سوی واحد تولیدی تراکتورسازی صادر می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک‌ عامل، یعنی بانک کشاورزی نسبت به دریافت تسهیلات و بهره مندی از این امتیاز اقدام کنند.

قربانیان تاکید کرد: تراکتورسازی به زودی بخشنامه‌هایی را نیز برای فروش نقدی صادر خواهد کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اضافه کرد: این واحد تولیدی آماده هرگونه همکاری برای بهره مندی و تامین نیاز تمامی کشاورزان به وسیله کاری خود، یعنی تراکتور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha