۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85485405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت آسانسور معتبر چه مولفه هایی دارد؟

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85485405
شرکت آسانسور معتبر چه مولفه هایی دارد؟

شرکت آسانسور معتبرچه مولفه‌هایی باید داشته باشدتاهنگام انتخاب یک پیمانکار معتبراجرای آسانسور بتوانیم تصمیمی درست وبه صرفه داشته وبرای اجرای پروژه‌های نصب و راه اندازی آسانسور ساختمان‌ها به آن اعتماد کنیم.

ایرنابازار- در این مطلب میخواهیم به کارفرمایان محترمی که قصد دارند برای ساختمان خود آسانسور نصب کنند راهنمای مفیدی را در اختیارشان قرار دهیم تا در رابطه با یک شرکت آسانسور انتخابی درست و بدون نقص داشته باشند.

بهترین شرکت آسانسور در واقع شرکتی است که مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده باشد.

استانداردهای ایمنی و کیفی رایج را بطور کامل در پروژه ها لحاظ کرده و با بهره مندی از تجارب کارشناسان خود بتواند پروژه ها را بی نقص و با موفقیت به پایان برساند.

امکان دسترسی و آشنایی کارفرمایان جدید به پروژه های انجام داده شده را فراهم نماید تا آنها بتوانند از کم و کیف و تجربه های گذشته شرکت پیمانکار آسانسور بطور کامل مطلع گردند. این دسترسی می تواند در وب سایت یک شرکت آسانسور معتبر در دسترس عموم قرار بگیرد.

از متریال و تجهیزات اصلی، با کیفیت و استاندارد در اجرای آسانسور استفاده کند.

به مسائل و مباحث ایمنی و محیط زیستی توجه داشته باشد.

مجوز های شرکت آسانسور

هر شرکت معتبری به منظور فعالیت قانونی و حرفه ای نیازمند اخذ مجوزها و دریافت استانداردهای مربوطه در حوزه فعالیت خود است.

با توجه به اینکه آسانسورها و به طور کل بالابر ها ارتباط مستقیمی با جان انسان و سرمایه انسانی دارند، اخذ تاییدیه های فنی، رعایت اصول و استانداردهای مربوطه و دریافت گواهینامه ها و مجوزهای آن بسیار حائز اهمیت است.

به منظور پیاده سازی و اجرای صحیح پروژه راه اندازی و نصب آسانسور در ساختمان ها همواره شرکتی را انتخاب کنید که مجوزها و استانداردهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده باشد.

شرکت آسانسور معتبر چه مولفه هایی دارد؟

پرسنل مجرب

بهره مندی و همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده همواره بخش مهمی از یک تیم اجرای پروژه است. درواقع همکاری کارشناسان و مهندسان کاربلد و زبده در اجرای یک پروژه موفقیت و کیفیت آن پروژه را تضمین کرده علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه کیفیت و استاندارد را ارتقاء می بخشد.

پروژه های موفق شرکت آسانسور

اینکه یک شرکت پیمانکار سابقه خوبی در اجرای پروژه های مشابه داشته باشد امری اجتناب ناپذیر است. این موضوع زمانی نمود پیدا می کند که رضایت کارفرمایان قبلی جلب و اطلاع از نظراتشان قابل دسترسی باشد.

یک شرکت معتبر آسانسور زمانی مدعی کسب رضایت از کارفرمایان قبلی خواهد بود که نمونه پروژه های انجام شده آسانسور را در دسترس عموم قرار داده باشد.

با کمی تحقیق از کارفرمایان قبلی و حتی مراجعه حضوری به محل اجرای پروژه و اطلاع از کم کیف آن می توان به راحتی از نحوه اجرای پروژه و میزان رضایت کارفرما از شرکت مربوطه مطلع شد.

پس با توجه به توضیحات بالا سابقه شرکت در اجرای پروژه ها و همچنین در دسترس بودن اطلاعات مربوط به آن امری مهم و تعیین کننده در انتخاب بهترین شرکت آسانسور است.

شرکت آسانسور معتبر چه مولفه هایی دارد؟

متریال و تجهیزات

پر واضح است که استفاده از تجهیزات استاندارد و معتبر نقشی حیاتی و مهم در کیفیت و اجرای پروژه ها دارد.

البته مبحث هزینه نیز در انتخاب تجهیزات امری غیرقابل چشم پوشی است اما ارائه اطلاعات صحیح و انتخاب هوشمندانه و بهره برداری صحیح از بودجه تعیین شده بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه آسانسور یک نوع وسیله نقلیه برای جابجایی انسان و اموال آنها است، استفاده از تجهیزات استاندارد و اصلی می تواند یکی از تضامین اجرای موفق پروژه باشد.

بنابراین استفاده از متریال و تجهیزات اصلی و استاندارد و انتخاب صحیح آنها با توجه به نیاز پروژه و صرف صحیح بودجه برای تامین موارد فوق بسیار حائز اهمیت می باشد.

هزینه

مهم ترین بخش از دید کارفرمایان هزینه اجرای آسانسور است.

هزینه اجرای آسانسور مقوله گسترده ای است که نیاز به بررسی تخصصی دارد اما به هر حال در هنگام انتخاب یک شرکت معتبر تا حد امکان می توان از زیر و بم آن تا حدودی مطلع شد.

به همین منظور باید بدانیم چه عواملی در تعیین هزینه های اجرای آسانسور نقش داشته و با کسب اطلاع از آن بتوان تصمیم درست تری گرفت.

مهم ترین عوامل موثر در قیمت آسانسور:

  • ابعاد و مشخصات
  • محل اجرا
  • برند آسانسور
  • فرآیند نصب
  • تعداد طبقات
  • تعداد توقف

شرکت آسانسور معتبر چه مولفه هایی دارد؟

خط مشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

  • ایجاد یک محیط کار سالم
  • انطباق کامل با همه مقررات، قوانین و مقررات و الزامات بهداشت، ایمنی، و محیط زیست (HSE) ملی و بین المللی و حتی فراتر از آنها
  • حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع و انرژی و تلاش در جهت کاهش مداوم آلودگی محیط زیست ناشی از فعالیت ها و حرکت به سوی پیشگیری از هر گونه آلودگی
  • پیشگیری از آسیب ها و بیماری ها، کاهش حوادث، مدیریت و کنترل ریسک و عوامل زیان آور محیط کار
  • عدم پذیرش عملکردهای غیر از سطح آسیب صفر
  • آشنا بودن کامل هر یک از کارکنان با کار و شرح وظایفشان در زمینه ایمنی، بهداشت، و محیط زیست و داشتن آمادگی مناسب برای انجام کار
  • ایجاد تناسب بین کارکنان و کار محوله
  • مشارکت دادن همه ذینفعان اعم از کارکنان، مشتریان، پیمانکاران و غیره در جهت بهبود مداوم سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست
  • ایجاد یک محیط کار عاری از اعتیاد
  • توسعه فرهنگ HSE و دستیابی به رویکرد فعال به HSE
  • بهبود مداوم عملکرد ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی

با توجه با توضیحاتی در این مطلب بیان شد، انتخاب درست و هوشمندانه یک شرکت معتبر آسانسور که تمام موارد فوق را پوشش دهد شاید کمی دشوار به نظر آید.

شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا دارای مجوزها و استانداردهای متعدد از نهادهای ناظر دولتی و بین المللی توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های حوزه آسانسور و بالابرها را پوشش دهد.

این شرکت موفق به اخذ پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و تجارت گردیده و هم اکنون با امتیاز ۱۰۰/۱۰۰ پروانه طراحی و مونتاژ خود را تمدید نموده است. همچنین دارای عضویت رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی و عضو اتاق بازگانی استان تهران است.

الماس صنعت آرتا با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص خود افتخار همکاری با نهادها و سازمان های مختلفی همچون شهرداری تهران، مجلس شورای اسلامی، وزارت راه، پژوهشگاه رویان، شرکت گلرنگ، کارخانه دارو سازی مداوا، دانشگاه تهران و... را در کارنامه خود دارد.

شرکت الماس صنعت آرتا دستیابی به اهداف ایمنی، بهداشت و محیط زیست را ضامن موفقیت همه جانبه در کسب و کار خویش می داند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص اجرای آسانسورهای مسکونی و اداری برای سازمان ها یا اشخاص حقیقی و شرکت ها می توان با شماره های ۰۲۱۲۶۷۴۳۷۹۶ - ۰۲۱۲۶۷۴۳۷۸۳ - ۰۹۱۲۴۹۴۰۰۹۱ تماس حاص نمود و یا به وب سایت شرکت به نشانی www.almassanatarta.com مراجعه کرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha