نماینده ولی فقیه در خوزستان: شهید رئیسی شیوه جدیدی از مدیریت را ارایه کرد

آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شهید خدمت دکتر رئیسی شیوه جدیدی را از خدمت و خدمتگذاری به مردم به خصوص محرومان در کشور ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد سه‌شنبه در مراسم خاکسپار مادر سه شهید پرورش در ناحیه مقاومت بسیج آبادان اظهار کرد: شهید خدمت آیت الله رئیسی نشان داد که برای خدمت کردن به مردم نباید پشت میز نشست بلکه باید در میان آنها بود.

وی با اشاره به مقاومت هشت ساله مردم خوزستان در جنگ تحمیلی افزود: آیت الله رئیسی احساس کرد که باید به خوزستان بیشتر توجه شود و به همین دلیل هشت بار به استان سفر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد گفت: شهید خدمت کارهای بزرگی را در استان خوزستان انجام داد و محبوب دل نماینده زمان خود شد و این بزرگترین نشانه لیاقت است که رهبری معظم انقلاب به وی اعطا کرد.

وی گفت: خانواده پرورش سه شهید، تقدیم جبهه حق علیه باطل کرده است که جای تقدیر دارد.

مادر شهیدان پرورش روز سی ام اردیبهشت پس از سال‌ها رنج دوری پسرانش در سن ۸۲ سالگی بر اثر عارضه کلیوی در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان دعوت حق را لبیک گفت و به سه فرزند شهیدش پیوست.
خانواده پرورش سه شهید والامقام به نام علیرضا، محمدرضا و حمیدرضا پرورش را در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از وطن، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
محمدرضا در ۲۹ اسفند ۱۳۶۰ در نوزده سالگی در رقابیه، علیرضا در بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱ در نوزده سالگی در ام الرصاص و حمیدرضا دهم خرداد ۱۳۶۲ در هجده سالگی در ام الرصاص عراق به شهادت رسیدند. پیکر این سه برادر شهید در گلزار شهدای آبادان آرام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha