۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85482103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند:آستان امامزاده هاشم (ع) به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل می شود

دماوند -ایرنا- فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) باید به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به اداره اوقاف و امور خیریه پیشنهاد دادیم که برای ایام محرم و صفر برنامه ویژه‌ای در این آستان مقدس برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

به گزارش ایرنا ، رضا طاهرخانی روز یکشنبه درنشست شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر پیگیری مصوبات و برنامه‌های شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید بتوان از ایده و فکر جوانان جهت توسعه و پیشرفت شهرستان دماوند استفاده کرد و این شهرستان باید با ایده جوانان به جلو برود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه باید از ظرفیت و توانمندی جوانان در همه زمینه‌ها استفاده گردد، افزود: در این زمینه، می‌توانیم با به کارگیری همه ظرفیت‌ها به بهتر شدن وضعیت مردم در جامعه کمک کنیم و در این راستا، همه باید پای کار بیایند، چراکه با فکر و توان جوانان می‌توانیم اقدامات مؤثری در کشور داشته باشیم.

فرماندار دماوند:آستان امامزاده هاشم (ع) به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل می شود

وی مطالبه‌گری را حق جوانان دانست و گفت: جوانان می‌توانند در نشست‌ با مدیران دستگاه‌های مختلف از آنها مطالبه‌گری کنند و جهت عبور از برخی مشکلات راهکارهای لازم را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان اینکه نظام مسائل این شهرستان باید از دیدگاه جوانان دیده شود، تصریح کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب در خصوص مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، باید تلاش کنیم که مردم در این زمینه، پای کار بیایند و در رفع مسائل شهرستان دماوند نقش آفرینی پررنگی داشته باشند.

طاهرخانی در خصوص برنامه‌های آتی شهرستان دماوند بیان کرد: تاکنون از ظرفیت‌های مختلف آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) استفاده کافی نشده است و در این خصوص می‌توانیم در ابعاد مختلف فرهنگی، مذهبی و گردشگری برنامه‌ریزی داشته باشیم و در بحث گردشگر مذهبی گام بلندی برداریم.

فرماندار دماوند:آستان امامزاده هاشم (ع) به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل می شود

وی با تأکید بر اینکه آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) باید به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به اداره اوقاف و امور خیریه پیشنهاد دادیم که برای ایام محرم و صفر برنامه ویژه‌ای در این آستان مقدس برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha