۴۸ واحد راکد در شهرک های صنعتی ایلام به چرخه تولید برگشت

ایلام -ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از بازگشت ۴۸ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون خبر داد.

"علی نادری" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته با حمایت‌های استاندار، تیم اقتصادی استان، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و خدمات کلینیکی حوزه معاونت صنایع کوچک در زمینه شناسایی نیاز و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی با استفاده از توان فنی مشاوران، ۴۸ واحد راکد در داخل و خارج شهرک ها احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ واحد تولیدی نیز در این مدت افزایش ظرفیت تولید داشته‌اند، افزود: بازگرداندن هر واحد اقتصادی نقش اساسی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام ابراز کرد: یکی از مأموریت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در روند فعالیت‌ها و رونق آن‌ها، پیگیری بازگشت واحدهای صنعتی در سطوح مختلف و تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: در سال جاری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال با عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" احیای ۳۰ واحد راکد دیگر در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

نادری خاطرنشان کرد: به ثمر رسیدن هر فرصت سرمایه‌گذاری تاثیرات بسیاری در حوزه‌های رونق تولید، اشتغال‌زایی، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، کاهش تهدیدات و چالش‌های اجتماعی و تولید سرمایه‌های اجتماعی دارد که باید با نگاه مسئول‌پذیری و شجاعت در تصمیم‌سازی‌ها، فعال کردن و افزایش ظرفیت تولیدی این واحدها را به نتیجه برساند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است.

در این تعداد شهرک و ناحیه صنعتی ۲۶۹ واحد وجود دارد و ۵۳۹ طرح نیز عقد قرار داد دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha