گردهمایی اهدای جهیزیه به نوعروسان در ساری برگزار شد

ساری- ایرنا- گردهمایی اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت حمایت همزمان با سفر دوم هیات دولت به مازندران و با حضور رییس دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ساری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر پنجشنبه در گردهمایی اهدای جهیزیه به زوجین زیر پوشش مؤسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در ساری با بیان اینکه جوان ایرانی مستحق بهترین‌ها است، گفت: در یک زندگی آرام و پر از عشق، زیبایی و جلوه‌های رحمانی مساله مهم به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر این که تأمین زندگی پر از آرامش با تلاش صورت می‌گیرد، اظهار کرد: جوان ایرانی مستحق داشتن یک زندگی آرمانی و ایده‌آل است.

رییس دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: انسان هرجایی که باشد باید سعی کند فکر و نیت خیرخواهانه داشته باشد. زیرا جامعه به نگاه‌های خیراندیشانه نیاز دارد و باید تقسیم شادی و مهربانی را از اقدامات کوچک و ریز شروع کرد.

محمدجواد فولاد مدیرکل مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز در این گردهمایی حمایت و پشتیبانی از محرومان و نیازمندان را امری مهم بیان کرد و گفت: همانطور که جهش تولید با مشارکت مردمی محقق می‌شود در امور اجتماعی و کاهش مشکلات اقشار ضعیف جامعه نیز مشارکت مردمی اثرگذار است و با مشارکت مردمی می‌توان بسیاری از مشکلات نیازمند را حل کرد.

وی به برکات مشارکت در امور اجتماعی از دیدگاه قرآنی اشاره کرد و گفت: باید برای جذب مشارکت مردم در حل مسائل مربوط به نیازمندان و محرومان و رفع فقر از جامعه گام برداریم.

مدیرکل مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان این که مردم مازندران در زمینه مشارکت در امور اجتماعی و حمایت خوب عمل کرده‌اند، گفت: احسان و خیرات بلاها را از انسان دور می‌کند و سبب گشایش احسان الهی می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس دولت سیزدهم صبح روز پنجشنبه -۲۷ اردیبهشت- برای انجام دومین سفر استانی وارد مازندران شد و در سفری ۲ روزه افزون بر پیگیری مصوبات سفر دور نخست و سخنرانی در اجتماع مردم ساری و نوشهر، از چندین طرح‌ زیرساختی بازدید و چند طرح مهم اقتصادی را افتتاح کرد. در پایان دور دوم سفر نیز ۱۱۷ مصوبه‌ها برای توسعه مازندران تصویب شد.

این سفر سومین برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهور در سال ۱۴۰۳ و شانزدهمین سفر استانی دور دوم بود و افزون بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مازندران در این سفر برای تکمیل و ساخت طرح های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی استان مازندران در نظر گرفته شد.

بازدید از کارخانه چوب و کاغذ، بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، مرحله نخست تکمیل آبرسانی به شهر ساری، بوستان جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و سخنرانی در جمع پرشور و گسترده مردم ساری و نوشهر بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha