شبکه برق اسماعیلیه اهواز اصلاح و بهینه سازی شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۹
کد خبر: 85480319
شبکه برق اسماعیلیه اهواز اصلاح و بهینه سازی شد

اهواز- ایرنا - معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای آماده سازی هرچه بیشتر شبکه و به منظور استمرار برق رسانی مطلوب به مردم، عملیات گسترده طرح تابش در منطقه جنوب غرب اهواز در مسیر جاده خرمشهر بخش اسماعیلیه با حضور ۲۰ گروه عملیاتی اجرا شد.

سعید آقایی شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هدف از اجرای این طرح اظهار کرد: طی برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع اشکالات برخی از فیدرهای پر عارضه این مسیر اقدام شود.

وی ادامه داد: تامین برق مطمئن و پایدار و جلب رضایت مشترکین یکی از مهمترین رسالت های این شرکت است که با اجرای عملیات‌های طرح تابش امیدواریم بتوانیم این مهم تحقق یابد.

آقای افزود: این عملیات به طول ۳۰ کیلومتر در منطقه جنوب غرب اهواز "محور جاده قدیم اهواز به خرمشهر" حد فاصل شهرک نورد تا پادگان حمید اجرا شد.

وی با اشاره به جزییات این طرح گفت: این عملیات در قالب ۸۵۰ نفر ساعت به مرحله اجرا در آمد که در این طرح تعداد ۲۶۱ مقره میخی و تعداد ۵۹ مقره کششی تعویض شد.

وی ادامه داد: جایگزین تعداد ۲۹ اصله پایه فرسوده با پایه‌های جدید، ۱۴ کراس آرم قدیمی و اصلاح تنشن ۶ فاصله و جابه جایی چهار فاصله شبکه ۳۳ هزار ولت از اقدامات دیگر این طرح است.

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت اظهار کرد: در این عملیات تعداد ۱۷ دستگاه پاکت تراک، سه دستگاه تریلر، چهار دستگاه جرثقیل، هشت دستگاه وانت و ۱۲ دستگاه خودروی سواری این طرح را پشتیبانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha