مطالبه گری جزو رویکردهای اصلی مجمع بسیج شهرداری‌ها است

تبریز-ایرنا- رییس مجمع بسیج شهرداری های کشور و مسئول بسیج شهرداری تهران گفت: مطالبه گری یکی از رویکردهای اصلی و مهم این مجمع بوده که برای تحقق آن برنامه های مختلفی در دست تدوین است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی حسن زاده روز پنجشنبه در نشست خبری در تبریز، اظهار کرد: در راستای رویکرد مطالبه گری عنصر پیشگیری از وقوع هر گونه تخلفات احتمالی در بدنه شهرداری ها مورد پیگیری جدی قرار دارد تا جلوی فساد اداری با ظرافت و حساسیت خاصی گرفته شود.

وی تلاش برای پاکدستی کارمندان شهرداری ها را از جمله مسایل مهم بسیج شهرداری های استان ها برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود کارمندان شاغل در شهرداری ها آلوده فساد اداری نشده و دچار لغزش نشوند، اما باید توجه داشت که در هر دستگاه اداری و سازمان اجرایی امکان فساد وجود دارد.

حسن زاده درج شاخص عملکرد و روحیه بسیجی در ارزیابی سالانه کارکنان شهرداری ها را یکی از اقدامات لازم در توجه تربیت نیروی انسانی کارآمد در ادارات عنوان کرد و افزود: افزایش کیفیت خدمات، ارتقای نظارت بر اجرای درست فرایندهای مدیریت شهری، زمینه سازی اتخاذ تصمیم‌های درست برای مدیریت شهری و جلب همراهی و مشارکت از ثمرات حضور کارکنان متعهد بسیجی در فعالیت‌های مدیریت شهری است.

تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و ارزشی از ماموریت های مهم بسیج شهرداری هاست

وی تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و ارزشی را از ماموریت های مهم بسیج شهرداری ها بیان و اضافه کرد: ترویج فرهنگ بسیجی در بین کارکنان، سیاستگذاری در بدنه مدیریتی شهرداری ها، بهره گیری از توان سپاه های استانی، کمک برای تصمیم سازی مدیریت های شهری، هدایت گری، اجرایی برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی، توسعه گفتمان مقاومت، توجه به اقتصاد مقاومتی و مردمی سازی شهرداری ها از دیگر ماموریت های بسیج شهرداری ها در تمام استان ها است.

حسن زاده با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بسیج شهرداری های سراسر کشور سال گذشته در تهران، و ۲ روز گذشته در تبریز گفت: در این مجمع پیرامون اثر گذاری بسیج در بدنه شهرداری ها و نیز الگوسازی از عملکردهای نمونه شهرداری ها در دستور کار قرار داشت.

وی اشتراک ماموریت ها، تعریف برنامه های مشترک و الگوسازی از اقدامات شاخص را سه هدف اصلی و مهم مجمع بسیج شهرداری های استان ها در تبریز بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha