اختتامیه رویداد بزرگ دانشگاهی کشور با عنوان جشنواره روابط عمومی برگزار شد

تهران-ایرنا- اختتامیه بزرگترین رویداد دانشگاهی کشور در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، اختتامیه رویداد بزرگ دانشگاهی کشور با حضور معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ارتباطات، مدیر گروه رشته روابط عمومی و اعضای هئیت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

نمایشگاه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی که از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغار به کار کرده بود، در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اختتامیه آن برگزار شد.

علی اصغر کیا رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی، سال گذشته در بخش‌های مختلف مقام آوردند و امسال هم شاهد فعالیت بی‌نظیر این مجموعه هستیم.

وی افزود: روابط عمومی در ارگان‌ها و سازمان‌ها نقش حائز اهمیتی دارد و افرادی که در این جایگاه مشغول به فعالیت هستند نزدیک‌ترین فرد به مدیریت ارگان‌ها هستند. فضای دانشگاه یک فضای مناسبی است که علاوه بر یادگیری نظری و علمی مطالب، در زمینه عملی نیز همین انجمن‌ها بسیار موثر و مفید واقع می‌شوند.

نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور افتتاح شد

در این برنامه مسابقه رویداد ایده‌ها برگزار شد که نمایندگانی از استارتاپ روابط عمومی یک، ارتباطات و روابط عمومی در قرآن، یاریتو، توسعه و پویایی و هوشمندسازی گردشگری حضور یافتند و از ایده‌های خود و علت شکل‌گیری این ایده توضیحاتی ارائه دادند.

نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور با حضور رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی عبدالله معتمدی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، روح‌الله محمدعلی‌نژاد عمران، معاون فرهنگی و اجتماعی، محمد علی اسلامی، جمعی از استادان، روسای دانشکده‌ها، دانشجویان و فعالان روابط عمومی کشور به کوشش انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در پردیس مرکزی این دانشگاه افتتاح شد.

این رویداد برای نخستین بار با عنوان <جشنواره روابط عمومی توسط انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره تعالی سطح فعالیت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی، بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات و گردهمایی فعالان حوزه، تعهد زمینه‌های فعالیت انفرادی و گروهی دانشجویان و شرکت در مسابقات، شناسایی دانشجویی مستعد و هدایت آنان به بازار کار، پرورش تفکر خلاقانه و ایده‌های ناب در جهت مسائل کشوری، آموزش‌های فشرده در جهت آماده‌سازی دانشجویان/شرکت کنندگان جهت ورود به بازارکار و فعالیت حرفه‌ای خود، توانمندسازی انجمن‌ها و اتحادیه‌های کشوری زیر نظر وزارت علوم، همکاری با پارک علم و فناوری، آشنایی و ارتباط‌سازی با فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی است.

تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری، هم‌زیستی روابط عمومی با دنیای رسانه‌ها، مدیریت بحران در روابط عمومی «تجربه‌ها و چالش»، از پنل‌های این جشنواره بود که با حضور فعالین این عرصه‌ها برگزار شد.

نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور افتتاح شد

از دیگر برنامه های این نمایشگاه بوت کمپ (دوره های فشرده آموزشی) روابط عمومی بود که با موضوع هایی همچون کلیات روابط عمومی، رسانه و هوش مصنوعی، مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات و مدیریت ارتباط با رسانه‌ها برگزار شد.

از دیگر بخش‌های این جشنواره می‌توان به حضور انتشارات، خبرگزاری‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی و دانشجویی کشوری، بخش سرگرمی‌های ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایده‌ها، نمایش دستاوردها و ‌آثار دانشجویان و تجربه کسب و کارها و پارک علم و فناوری اشاره کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha