وزیر کشور برای بررسی آسیب‌های سیل وارد مشهد شد

مشهد- ایرنا- وزیر کشور به منظور بررسی وضعیت سیلاب‌ و خسارت های ناشی از این پدیده در خراسان رضوی و مشهد دقایقی پیش وارد این شهر شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی قرار است در این سفر، ضمن بازدید مناطقی از مشهد به منظور بررسی آخرین وضعیت آسیب های ناشی از سیلاب با مدیران استان نشست برگزار کند.

بارش بهاری حدود ۳۸.۵ میلی‌متری و رگبار شدید دیروز چهارشنبه، موجب جاری شدن سیل در شهر مشهد شد.

در پی این واقعه، معاون اول رییس‌جمهور نیز در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات و نیز دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان سیل تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر عصر چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در این ارتباط تلفنی با اشاره به سیل شهر مشهد، فریمان و چند شهرستان دیگر خراسان رضوی، ضمن اظهار تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان، ارزیابی دقیق مناطق سیل‌زده و بسیج امکانات لازم برای امدادرسانی و اسکان اضطراری برخی حادثه دیدگان را ضروری دانست و از مسوولان اجرایی استان خواست نیازهای ضروری برای پشتیبانی و رفع کمبودهای احتمالی را هرچه زودتر گزارش کنند.

همچنین وزیر کشور نیز چهارشنبه شب در تماس با مسوولان خراسان رضوی آخرین وضعیت استان را پس از بارش‌های سیل‌آسا به ویژه در شهر مشهد مورد بررسی قرار داد.

بر اساس اعلام شهردار مشهد تاکنون آمار قربانیان سیل در مشهد پنج نفر بوده است و منازل حدود ۴۰ خانوار نیز در محدوده خیابان سپاه ۶۹ به دلیل آب افتادگی تخلیه شده است و این شهروندان شب گذشته در مسجد منطقه و سوله های آماده شده اسکان داده شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha