۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85477543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش اتصال ایرپاد اورایمو به گوشی اندروید و اپل

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبر: 85477543
آموزش اتصال ایرپاد اورایمو به گوشی اندروید و اپل

برای استفاده بهتر و بهره بردن از تمامی امکانات هندزفری های بلوتوثی نیاز است که آن را با استفاده از نرم افزار مخصوص به گوشی موبایل خودمتصل کنید.هرکمپانی که درتولید هندزفری بلوتوثی مشغول به فعالیت است معمولا برای محصولات خود یک نرم افزار اختصاصی تولیدمی‌کند تا کاربران آن برند بتوانند از امکانات محصولی که خریداری کرده اند نهایت استفاده را ببرند.

ایرنابازار- برند اورایمو که یکی از برندهای با کیفیت در تولید و عرضه محصولات دیجیتال و هوشمند است نیز یکی از همین کمپانی هاست. اورایمو در زمینه تولید انواع ساعت هوشمند، ایرپاد اورایمو، لوازم دیجیتال، هندزفری گردنی اورایمو ، لوازم شخصی مانند ریش تراش و دیگر لوازم هوشمند مشغول به فعالیت است. اصالت این برند مانند خیلی از برندهای معتبر مانند شیائومی برای کشور چین است و به جرات می توان در دسته محصولات با کیفیت قرار می گیرند.

اگر یکی از ایرپادها یا هندزفری های گردنی این برند را دارید این مطلب می تواند بسیار برای شما مفید باشد. در این مقاله سعی داریم آموزش اتصال ایرپاد اورایمو به نرم افزار Oraimo را به طور کامل شرح دهیم.

نصب برنامه ایرپاد اورایمو در اندروید یا اپل

نام نرم افزار اورایمو "Oraimo Sound" است که به راحتی می توانید از داخل گوگل پلی دانلود کنید. و اگر گوشی موبایل شما اپل است از اپل استور می توانید این برنامه روی گوشی خود نصب کنید.

آموزش اتصال ایرپاد اورایمو به گوشی اندروید و اپل

راه اندازی و نصب ایرپاد اورایمو

بعد از نصب برنامه طبق تصویر بالا(از راست به چپ) در مرحله اول از شما می خواهد که شرایط و قوانین برنامه را قبول کنید. بعد از زدن دکمه “Agree” در تصویر اول، تصویر دوم به شما نمایش داده می شود. در تصویر لیست ایرپادهایی که داخل این برنامه پشتیبانی می شود را به شما نمایش می دهد. ما در این مقاله از مدل ایرپاد اورایمو FreePods 4 استفاده کرده ایم. البته لازم به ذکر است که همه مدل ها به همین شکل به گوشی متصل می شوند.

در این بخش طبق تصویر سوم و چهارم می توانید با زدن دکمه "+Add Device" ایرپاد خود را به گوشی متصل کنید. به این صورت که بعد از زدن این دکمه برنامه به صورت خودکار شروع به جستجوی کالای شما می کند. در این مرحله شما باید درب کیس هندزفری خود را باز کنید و در نزدیکی گوشی موبایل خود قرار دهید تا نرم افزار بتواند ایرپاد شما را پیدا کند. در تصویر 5 می بینید که ایرپاد مورد نظر توسط نرم افزار یافت شده و با زدن دکمه “Connent” مانند تصویر شماره 6 ایرپاد شما به گوشی متصل می شود.

تنظیمات نرم افزار Oraimo Sound

اگر طبق مراحل زیر پیش بروید و ایرپاد خود را به گوشی متصل کنید حال می توانید به امکانات این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

آموزش اتصال ایرپاد اورایمو به گوشی اندروید و اپل

طبق تصویر بالا در تصویر اول مشاهده می شود که ایرپادی که به نرم افزار متصل شده را با عکس آن و میزان باتری ایرپاد به شما نشان می دهد. اگر روی آن بزنید مانند تصویر دوم تنظمات و امکانات را به شما نشان می دهد.

در بخش اول که با نام Noise Control Mode نشان داده می شود می توانید تنظیمات مربوط به حذف نویز را انجام دهید که شامل 3 گزینه می شود. نویز کنسلینگ روشن – نویز کنسلینگ خاموش و حالت Transparency که می توانید با توجه به مکانی که در آن قرار دارید از هر کدام از این ویژگی ها استفاده کنید.

در بخش بعد دو قسمت با نام های Equalizer و Earbud Control وجود دارد که اولی برای انجام تنظمات الولایزر است که مانند تصویر شماره 5 می توانید در 5 حالت مختلف که به صورت پیش فرض تعریف شده و یا اینکه به صورت سفارشی و دستی اکولایزر مورد نظر خود را تنظیم کنید.

در بخش Earbud Control نیز مانند تصویر شماره 6 می توانید تعیین کنید که با ضربه روی هدفون ها چه عملیاتی باید انجام شود.

برای فعال یا غیرفعال کردن حالت گیمینگ نیز می توانید از داخل نرم افزار اورایمو اقدام کنید.

اگر قصد خرید هر یک از ایرپادهای اورایمو را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی موبونیاز که نمایندگی اورایمو در تهران است با بهترین قیمت و کیفیت خرید خود را انجام دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha