۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85475894
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان گنبدی تیم ملی والیبال تجلیل شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85475894
دانش‌آموزان گنبدی تیم ملی والیبال تجلیل شدند

گنبدکاووس- ایرنا- دانش‌آموزان گنبدی عضو تیم ملی والیبال نوجوان جمهوری اسلامی که ۹ اردیبهشت امسال موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات جهان در صربستان شده بودند باحضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان مرزی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد، فرماندار گنبدکاووس برلزوم استعدادیابی آکادمیک و علمی در حوزه ورزش دانش آموزی تاکید کرد و گفت: این شهرستان استعدادهای برتر و درخشانی در رشته های گوناگون ورزشی بویژه والیبال دارد که باید آنها را کشف کرد و پرورش داد.

مهدی دهرویه افزود: کسب مقام نخست تیم دانش آموزی کشورمان که چند بازیکن گنبدی هم عضو آن هستند، در مسابقات جهانی ارزشمند است.

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: دانش آموزان این شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح استانی، ملی، آسیایی و جهانی همواره موفق به کسب مدال می‌شوند که جای قدردانی دارد.

احمد صفرخانی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان اوائل اردیبهشت ماه جاری باحضور ۲۹ تیم در شهر «بلگراد» کشور صربستان برگزار شد و تیم کشورمان در دیدار نهایی، تیم قدرتمند آلمان را شکست داد.

وی «وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد» را از اعضای گلستانی و گنبدی تیم والیبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: مطابق قانون این دانش آموزان پس از پایان تحصیل (دیپلم) بدون آزمون وارد دانشگاه تربیت معلم شده و جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha