۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85166321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استقبال از ملی‌پوشان والیبال نشسته گنبدکاووس پس از افتخارآفرینی در آسیا+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- مراسم استقبال از مربی و سه بازیکن گنبدی عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان که موفق به کسب مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی آسیا شده بودند با حضور مسوولان و جامعه ورزش این شهرستان و استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم «محمد نعمتی» و «جمال نظری» ۲ بازیکن و جلیل ایمری مربی تیم ملی والیبال نشسته که موفق به کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و «زهرا دانایی طوس» بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان که موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شده بودند، مورد استقبال و تجلیل قرار گرفتند.

فرماندار گنبدکاووس، رییس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان، ورزشکاران و پیشکسوتان این شهرستان به همراه رییس و نایب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان گلستان به همراه اعضای خانواده ورزشکاران ملی‌پوش والیبال نشسته از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

نعمتی و نظری ۲ بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته مردان درحاشیه این مراسم به خبرنگاران گفتند: کادر فنی خوب، تمرینات عالی و هماهنگی بین بازیکنان و تلاش آنها برای تکرار مقام قهرمانی دوره قبل، از دلائل اصلی کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان بود.

به گفته این ۲ بازیکن ملی‌پوش، سطح مسابقات این دوره بالا بود و تیم‌های چین، ژاپن و قزاقستان آماده‌تر از دیگر تیم‌ها بودند.

مربی تیم ملی والیبال نشسته مردان هم گفت: نهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در شهر «آستانه» قزاقستان برگزار شد و تیم ایران با زحمات کادر فنی و تلاس بازیکنان موفق به تکرار عنوان قهرمانی دوره قبل شد.

جلیل ایمری افزود: کیفیت بازی‌های این دوره به سبب کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بالا بود و کشورهای چین و قزاقزستان انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی در این مسابقات داشتند.

وی اضافه کرد: چون تیم ایران قبلا در مسابقات جهانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شده و ۵۰ درصد شاکله تیم نیز حفظ شده بود، تلاش کردیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم که این امر محقق شد.

عضو تیم والیبال نشسته بانوان جمهوری اسلامی هم گفت: در این مسابقات هشت تیم حضور داشتند که تیم ایران موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.

زهرا دانایی طوس افزود: در این دوره از مسابقات تیم چین از آمادگی بهتر و تجربه بیشتری برخوردار بود و مقام نخست را به دست آورد.

وی اضافه کرد: هدف و تلاش ما این است که چین را در مسابقات پاراآسیایی «هانگژو» شکست دهیم.

همچنین فرماندار گنبدکاووس نیز در جمع خبرنگاران با تبریک به اعضای تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان بابت کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات آسیا، گفت: بازیکنان و مربیان ما با کسب این مقام ها باعث افتخار مردم شهرستان و استان گلستان شدند.

مهدی دهرویه افزود: فرمانداری با همراهی دیگر ادارات و نهادها از جمله ورزش و جوانان و نیز نیکوکاران گنبدکاووس تلاش خواهد کرد با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع شهرستانی، مشکلات ورزشکاران و نیز کاستی‌های ورزش جانبازان و معلولان را تا حد امکان رفع کند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha