۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85472897
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مرحله برگشت رالی خانوادگی ایثارگران کشور از گیلان آغاز شد
عکس: آرشیو

رشت - ایرنا - مسیر برگشت سومین دوره رالی خانوادگی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان کشور روز شنبه از رشت به سمت تهران آغاز شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در خصوص مسابقه یاد شده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رالی از روز پنجشنبه از تهران آغاز شد و امروز نیز مرحله برگشت آن از شهرستان رشت به سمت تهران پیگیری می‌شود.

علی محمدی عراقی افزود: در این رالی خانوادگی، ۳۴۸ شرکت کننده در قالب ۱۱۰ خودرو حضور دارند که مسیر رفت را از تهران آغاز ، سپس با عبور از استانهای البرز و قزوین وارد گیلان شدند که مرحله رفت این رالی در منطقه زیباکنار رشت خاتمه یافت.

وی ادامه داد: امروز شنبه نیز مسیر برگشت این رالی خانوادگی از منطقه زیباکنار شهرستان رشت آغاز شده و شرکت کنندگان در این رالی پس از عبور از استانهای قزوین و البرز، در تهران به کار خود خاتمه می‌دهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با اشاره به اینکه طی سال های ۹۳ و ۹۵ نیز، این رالی خانوادگی برگزار شده بود، بیان کرد: در پایان سومین دوره برگزاری مسابقه به نفرات نخست تا پنجم جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

محمدی عراقی در خاتمه اظهار کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، به تمامی دختران شرکت کننده در رالی خانوادگی هدایی اهداء شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha