۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
کد خبر: 85471681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان مرحله دوم انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
کد خبر: 85471681
پایان مرحله دوم انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت

تهران-ایرنا- چهره نفرات برتر مواد ۱۰۰ متر،۱۰ کیلومتر و وان لپ انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت مشخص شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی امروز (پنجشنبه) به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی آغاز شد.

در رقابت‌های صبح امروز پسران در رده سنی جوانان و بزرگسالان، در مواد ۱۰۰ متر،۱۰ کیلومتر و وان لپ در دور مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از پایان مرحله مقدماتی، ورزشکاران در مراحل یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال در ماراتنی سخت و دشوار به مصاف هم رفتند تا در پایان چهره نفرات برتر مشخص شود.

در ماده ۱۰۰ متر بزرگسالان محمد سروش‌مهر، میلاد صالحی و امیر گورکی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی جوانان، عارف استاد اکبری بر جایگاه اولی تکیه زد و پس از او آروین نجفی و محمدامین صمیمی‌فر عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند.

در ماده one lap و رده سنی بزرگسالان در رقابتی زیبا و مهیج محمد صالحی، محسن کاظمی و امیر گورکی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز، پس از برگزاری مراحل مقدماتی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی محمد امین غزنوی، عطا قادری، امیر مهدی صمدی و یاسین محمدی چهار نفری بودند که جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند و در پایان محمدامین غزنوی به عنوان نفر برتر از خط پایان عبور کرد. پس از او عطا قادری و امیر مهدی صمدی جایگاه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.

در ماده ۱۰ کیلومتر بزرگسالان، پس از برگزاری ۲۵ دور در پایان امیر بهزادی بروجنی با کسب ۳۲ امتیاز به عنوان نفر برتر از خط پایان عبور کرد و پس از او به ترتیب عناوین دوم و سومی به محمد امین حیدری و دانیال صمدی اختصاص یافت.

در همین ماده و رده سنی جوانان نیز مهدی حیدری، مهراد هادی پور و آرمان کرمی جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha