اولویت نتانیاهو حفظ بقای سیاسی‌ خودش است

تهران-ایرنا- نتایج یک نظرسنجی جدید در سرزمین های اشغالی نشان داد که به اعتقاد صهیونیستها، حفظ بقای سیاسی برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بیش از هرچیز دیگری اولویت دارد.

به گزارش ایرنا، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرد که براساس آن، ۵۶ درصد صهیونیست های معتقدند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، به حفظ حیات سیاسی خود بیش از هرچیز دیگری اهمیت می دهد.

براساس نتایج این نظرسنجی، فقط ۳۰ درصد افراد نظرسنجی شده معتقدند که آزادی اسرای صهیونیست برای نتانیاهو اولویت دارد.

براساس این نتایج، ۱۴ درصد افراد نظرسنجی شده نیز درباره این سوال که چه چیزی برای نتانیاهو اولویت دارد، اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش ایرنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارای چند پرونده فساد مالی است که در صورت لغو مصونیت سیاسی وی به عنوان نخست وزیر، می تواند به زندانی شدنش منجر شود.

علاوه بر این، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی و طیف سیاسی سکولار و چپگرای این رژیم معتقدند که نتانیاهو مقصر اصلی شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که آتش بس در نوار غزه می تواند نه تنها به حیات سیاسی نتانیاهو پایان دهد بلکه می تواند منجر به محاکمه و زندانی شدن او شود و از همین رو، نتانیاهو در مسیر آتش بس در نوار غزه زیر فشار وزیران تندروی خود کارشکنی و با آن مخالفت می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha